• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Aanvulling formule

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

CorVerm

Redacteur
Lid geworden
11 mrt 2005
Beste mensen,
Maandelijks download ik het overzicht van mijn energie verbruik. Nu heb ik op tabblad "Totaal" berekeningen staan met de volgende formules: bijv.
Code:
=SOM(okt:maart!K35)
Is er een mogelijkheid om de formules uit te breiden met de volgende maand(en)? Wellicht zal dat met VBA moeten denk ik. Er zit in het bestand al een stukje code die er voor zorgt dat er in het nieuw gedownloade tabblad berekeningen worden uitgevoerd (wellicht voor verbetering vatbaar)
Overigens vind je de genoemde formules in het tabblad "Totaal" in de gekleurde cellen.

Bijlagen

Zie dit draadje voor een simpele oplossing voor je probleem.

In onderstaand draadje meer info over dynamisch data ophalen uit verschillende sheets met formules(O365).

Bedankt voor je reactie JEC, maar ik kan er niks mee. M.a.w., ik snap er de ballen niet van.

in het eerste draadje gaat t over een dummy sheet. Zorg ervoor dat de maanden allemaal voor die dummy sheet staan, genaamd lastSheet. Deze kun je hiden.

=SOM(okt:lastSheet!K35)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan