Aanwezig / afwezigheidsregistratie Exchange.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimmy

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2000
Berichten
456
Is het mogelijk om met Exchange server (of op een andere manier) een aanwezig/afwezigheidsregistratie te gebruiken zodat bijvoorbeeld de receptioniste/telefoniste kan zien wie er op de zaak zijn.
 
Je zou ook de agenda's kunnen gaan gebruiken. Mits die goed ingevuld worden door de medewerkers
 
Je zou ook de agenda's kunnen gaan gebruiken. Mits die goed ingevuld worden door de medewerkers
Dat is het probleem, de agenda's worden niet goed ingevuld.

Misschien eens bellen, informatief, met Ascom?
Ik weet dat er commerciële oplossingen zijn, ik had de hoop dat zoiets min of meer in Outlook en Exchange ingebouwd zou zitten.

Bestaat er niet een mogelijkheid om een soort registratie te bekijken van de personen die zijn ingelogd op het netwerk ..... of zoiets.
 
Dat is het probleem, de agenda's worden niet goed ingevuld.
Als het personeel niet gemotiveerd kan worden een handmatig systeem bij te houden, zal dat bij elk geautomatiseerd systeem ook een probleem blijven.
Mijn suggestie om bij Ascom (of een ander bedrijf) te informeren, was niet bedoeld om hun diensten in te kopen, maar na te vragen hoe het was georganiseerd. Ongetwijfeld is er met welk (MS Office) pakket dan ook een personeelsadministratie bij te houden, maar het heeft pas zin als iedereen meewerkt. "Je kunt een paard wel bij het water brengen, maar je kunt het niet dwingen om te drinken".
 
Bestaat er niet een mogelijkheid om een soort registratie te bekijken van de personen die zijn ingelogd op het netwerk ..... of zoiets.

Lijkt me ook niet waterdicht. Wat als ze wel buiten de deur zijn maar hun pc nog aan hebben staan en ingelogt zijn. De gebruikers blijven de zwakke schakel in je vraagstuk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan