Hoi
Ik ben bezig aan de opdracht tot automatiseren van de aanwezigheidsregistratie van de cliënten van een instelling. Een medewerker typt adresgegevens in de rij in excel en koppelt ook dan door aan bij volgende werkmap, daarna naar 12 mappen met de maanden er in. Als hij een nieuwe cliënt invoegt, gaat de rijen ook stapsgewijs naar beneden, wat het ook voor hem heel lastig om de gegevens te corrigeren.
Zou het beste af zijn met bepaalde formules in excel in te voeren? Hoe en wat het beste is.
Ik zit te denken om dit ook in Access te verwerken. Of hebben jullie betere idee om een goede aanwezigheidssysteem te hebben?
Berven1
Ik ben bezig aan de opdracht tot automatiseren van de aanwezigheidsregistratie van de cliënten van een instelling. Een medewerker typt adresgegevens in de rij in excel en koppelt ook dan door aan bij volgende werkmap, daarna naar 12 mappen met de maanden er in. Als hij een nieuwe cliënt invoegt, gaat de rijen ook stapsgewijs naar beneden, wat het ook voor hem heel lastig om de gegevens te corrigeren.
Zou het beste af zijn met bepaalde formules in excel in te voeren? Hoe en wat het beste is.
Ik zit te denken om dit ook in Access te verwerken. Of hebben jullie betere idee om een goede aanwezigheidssysteem te hebben?
Berven1