aanwijstekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Goedenavond allemaal,

Ik heb een mooi nieuw beeldscherm, een HP f1703. De resolutie enzo staat goed maar als ik nu bijvoorbeeld met mijn pijltje boven het envelopje van outlook express ga staan dan kreeg ik voorheen een tekst te zien met iets van "dit start outlook express"en ook boven de E van internet kreeg ik te zien internet explorer starten. Nu zie ik van deze zinnetjes maar de helft. Lijkt wel of het er niet op kan ofzo. Wie weet waar dit aan kan liggen?

thanxx
Debby
resolutie staat op 1024 x768 en de frequentie staat op 60 hertz. als ik de resolutie hoger zet dan vind ik de lettertjes enzo zo klein worden
:thumb:

Windows verkenner, extra, mapopties, weergave, popupbeschrijvingen voor map- burobladitems weergeven.

Is dat wat je zoekt?

Geplaatst door Paul-RT
Windows verkenner, extra, mapopties, weergave, popupbeschrijvingen voor map- burobladitems weergeven.

Is dat wat je zoekt?

Ja, dat bedoel ik maar de popup beschrijvingen worden maar voor de helft weergegeven. Het lijkt wel of het er niet oppast , heel raar. Het staat dus wel aangevinkt.

thanxx

Laatst bewerkt:
Geplaatst door deb's

Ja, dat bedoel ik maar de popup beschrijvingen worden maar voor de helft weergegeven. Het lijkt wel of het er niet oppast , heel raar. Het staat dus wel aangevinkt.

thanxx

Niemand anders?? Het rare is ook dat het de ene keer wel werkt en de andere keer niet. Wie weet wat het kan zijn?

bedankt alvast
debby

Geplaatst door deb's

Niemand anders?? Het rare is ook dat het de ene keer wel werkt en de andere keer niet. Wie weet wat het kan zijn?

bedankt alvast
debby

Weet helemaal niemand hier iets van?

thanxx
debby

echt niemand

Is er nou nog steeds niemand die hier iets vanaf weet?

het is erg vervelend

groetjes
debby

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan