Aartemis

Status
Niet open voor verdere reacties.

mysterieus1

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2013
ik heb een virus op mijn pc. mijn browsers van de explorer en chrome gaan standaard naar aartemis.

nu is het ook zo dat mijn internet helemaal niet meer werkt. ik heb twee pc's en op de ene werkt het wel en de andere niet. als ik dan de pc uitzet en weer opstart werkt het internet wel weer goed. dit heeft vast te maken met dit virus.

ik heb al bij software gekeken maar daar vindt ik dit programma niet en via malwarebytes heb ik de pc ook weer opgeschoond. na deze opschoning ging chrome niet meer naar deze website, maar de explorer wel. vanochtend na het opstarten ging chrome ook weer naar deze site en het internet loopt constant vast, althans ik krijg geen verbinding. de mail werkt wel gewoon.

wie kan mij helpen

ik heb de computer net weer gescand met malwarebytes, maar er zijn geen kwaardaardige objecten gedetecteerd.

groeten

geert-jan

Laatst bewerkt:
Hallo Geert-Jan

Download dit tooltje naar je Bureaublad,
Start ART en klik Repair, start daarna de PC opnieuw op

Download dan AdwCleaner
Klik de Scan knop en nadien op de Clean knop

Laatst bewerkt:
top, heel erg bedankt. ik ben het kwijt. kan het zijn dat op een gegeven moment door dit virus de hele pc vastliep en zelfs ctrl alt del niet meer werkte?

Dat kan,ik heb hier een PC staan met Aartemis en daar kom ik het systeem niet meer in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan