ABC Toolbar

Status
Niet open voor verdere reacties.

toffertjez

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jul 2004
Is er iemand bekend met de ABC Toolbar ?? Mijn zusjes heeft deze op onze pc gezet en ik ken het niet echt Ik heb net even zitten kijken maar t werkt gewoon net als google dus met popup blocker enz ook kun je nieuws tracken. Heeft iemand meer info erover. www.abcbar.nl heb ik al wel bekeken maar staan niet echt meer specificaties op.

Geplaatst door toffertjez
Is er iemand bekend met de ABC Toolbar ?? Mijn zusjes heeft deze op onze pc gezet en ik ken het niet echt Ik heb net even zitten kijken maar t werkt gewoon net als google dus met popup blocker enz ook kun je nieuws tracken. Heeft iemand meer info erover. www.abcbar.nl heb ik al wel bekeken maar staan niet echt meer specificaties op.

Er is bar weinig over te vinden. Heb je de pc sinds de installatie van die toolbar al gescand met AdAware? Dit soort toolbars brengt niet zelden spyware met zich mee.

Ja ik scan regelmatig ik had nog wel wat andere dingen gevonden maar niks van die toolbar geloof ik. Anyway je kan er nieuws mee tracken en hij blokt popups dus ik hou em maar :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan