abc torrent

• Onderwerp starter Onderwerp starter suuus
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

suuus

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Gebruik voor het eerst abc torrent en als ik nu een torrent download dan gaat het erg langzaam,niet hoger dan 6 kB/s.
Ik heb de tcp poorten 6881-6889, zowel incoming als outgoing, opengezet.
Zou iemand mij eventueel tips kunnen geven hoe ik de download snelheid kan verhogen:D

Alvast bedankt

Door te beginnen met heeeeel andere poorten in te stellen....! De door jou genoemde poorten worden door de meeste trackers "geboycot" en geweigerd [blacklisted]....
Verder is je download in hoge mate afhankelijk van het aantal seeders en leechers.... let daar dus een beetje op... een bestand met één seeder en 2 leechers kun je vaak weken op gaan zitten wachten..........

Laatst bewerkt:
andere poorten dus

Ik moet dus andere poorten open zetten en kan iemand mij misschien dan vertellen welke poorten,is wel zo handig.:D

Alvast bedankt

15000 15100, 15200, kies maar wat, als het maar boven die 6881 range zit....

tcp poorten 15000 opengezet

Heb nu de TCP poorten 15000 opengezet zowel incoming als outcoming maar krijg nu steeds verschillende foutmeildingen oa : problem connecting to tractor of geen security code ed.
Nu is mijn vraag : wat doe ik nog steeds fout of zijn dit normale foutmeldingen?

Met vriendelijke groeten

Doe jezelf een genoegen en download Azureus, een hele simpele torrent client waarvoor je maar 1 poort hoeft open te zetten, die in JAVA geschreven is, razendsnel, gebruikt heel weinig systeembronnen, kortom een heerlijk programma...

Problems connecting to tracker kan verschillende oorzaken hebben:
De tracker is echt niet te vinden...
Je firewall staat niet open op de genoemde poort...

Security code.... kan zijn omdat je van een aantal trackers [bijv. filelist.org of demonoid] alleen maar kunt downloaden als je op die site geregistreerd bent...... meestel staat er dan een "R" bij het torrent bestand...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan