TiTaNIuM(back)
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 19 aug 2002
Oi, sinds is den Nforce2 NF7 moederbord aangeschaft heb is er een onboard soundcard, maar ik heb uiteraard een "betere" ik vind die beter, genaamd de 4.1 soundblaster Digital
ik heb de onboard uitgeschakeld( in bios ), geen probleem maar dus ik stop de 4.1 erin (PCI uiteraard) sound werkt maar ingame (spelpoort) begin ik problemen te krijgen om de 10 a 5 sec valt men sound weg zo'n 2 sec dan weer normaal, der staat ook degelijk een uitroep teken bij gameport bij eigenschappen staat dit erbij:
Dit apparaat heeft onvoldoende vrije bronnen die kunnen worden gebruikt. (Code 12)
Als u dit apparaat wilt gebruiken, moet u een van de andere apparaten van dit systeem uitschakelen.
Kheb al vanalles geprobeerd:
-Nieuwe drivers
-Format
-PCI op latency 64 Andere PCI slot geprobeerd
-Onboard sound uitgeschakeld etc etc....
Kheb gemaild naar Abit, ik kreeg een reactie maar het probleem doet zich steeds voort
is er enige oplossing voor dit probleem
IK zou het echt appricieren voor hulp
bedankt alvast
:thumb:
ik heb de onboard uitgeschakeld( in bios ), geen probleem maar dus ik stop de 4.1 erin (PCI uiteraard) sound werkt maar ingame (spelpoort) begin ik problemen te krijgen om de 10 a 5 sec valt men sound weg zo'n 2 sec dan weer normaal, der staat ook degelijk een uitroep teken bij gameport bij eigenschappen staat dit erbij:
Dit apparaat heeft onvoldoende vrije bronnen die kunnen worden gebruikt. (Code 12)
Als u dit apparaat wilt gebruiken, moet u een van de andere apparaten van dit systeem uitschakelen.
Kheb al vanalles geprobeerd:
-Nieuwe drivers
-Format
-PCI op latency 64 Andere PCI slot geprobeerd
-Onboard sound uitgeschakeld etc etc....
Kheb gemaild naar Abit, ik kreeg een reactie maar het probleem doet zich steeds voort
is er enige oplossing voor dit probleem
IK zou het echt appricieren voor hulp
bedankt alvast
:thumb: