De laatste 2 weken heb ik een abnormaal hoog dataverkeer bij m'n provider.
Dagelijks een 5 tot 6 gig en dit bij normaal gebruik (e-mail en surfen met af een toe een filmpje van een online krant)
Bestaat er een mogelijkheid om alle uitgaand en inkomend dataverkeer te loggen op mijn netwerk?
Ik ben klant bij Telenet, heb een Fibernet abonnement. Hun router (ook wifi) kan je enkel online instellen. Er is echter geen mogelijkheid om, zoals bij sommige andere routers, zelf het verkeer te loggen.
Komt dit verkeer door een fout bij Telenet? Is er een buur die meelift? Of zit ik met een besmette pc (1vaste en 3 laptops) Heb op alle reeds verschillende scans uitgevoerd, maar niets gevonden!
Hier zou ik graag uitsluitsel op hebben, zodat ik het nodige kan doen.
Iemand een idee?
Dagelijks een 5 tot 6 gig en dit bij normaal gebruik (e-mail en surfen met af een toe een filmpje van een online krant)
Bestaat er een mogelijkheid om alle uitgaand en inkomend dataverkeer te loggen op mijn netwerk?
Ik ben klant bij Telenet, heb een Fibernet abonnement. Hun router (ook wifi) kan je enkel online instellen. Er is echter geen mogelijkheid om, zoals bij sommige andere routers, zelf het verkeer te loggen.
Komt dit verkeer door een fout bij Telenet? Is er een buur die meelift? Of zit ik met een besmette pc (1vaste en 3 laptops) Heb op alle reeds verschillende scans uitgevoerd, maar niets gevonden!
Hier zou ik graag uitsluitsel op hebben, zodat ik het nodige kan doen.
Iemand een idee?