abnormal program termination in winword

• Onderwerp starter Onderwerp starter hehe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hehe

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
Hallo allemaal,

Ik heb een vreemd probleem.
Ik heb een documentje in word gemaakt en op het moment dat ik iets knip en elder in het document wil zetten krijg ik de foutmelding.
------------------------------------------------------------------
titel:
Microsoft Visual C++ Runtime Librarie
tekst:
Runtime error!

Program: C:\program files\microsoft office\office 10\winword.exe

abnormal program termination

Ik heb flink gegoogled etc....ik kom veel tegen maar ik kom hier niet uit.

Het vreemde is dat ik in andere nieuwe en bestaande documenten dit probleem niet heb.

Ook toen ik de inhoud van het document kopieerde en in een nieuw leeg document plakt bleef de fout komen en sluit alles zich steeds af.

Vermoedelijk wordt de oorzaak mee gekopieerd!!????

Wie kan dit verklaren??
Hoe kan ik dit voorkomen?

Alvast bedankt.
Greetz
H

Als er niet al te veel opmaak in het document zit kan je proberen alles in het oude document te selecteren en te kopiëren en vervolgens in een nieuw document via Plakken speciaal niet opgemakte tekst te plakken.

Hey Wim,

Ik heb geprobeerd wat je voorstelde maar dan krijg ik toch weer die foutmelding.

Helaas........iig bedankt.

Maar blijf komen met iedeen allemaal :D

greetz
H

Probeer eens de tekst naar een nieuw document te kopieëren maar neem daarbij het eerste en laatste woord niet mee. (Word heeft daar soms verborgen opmaakinstellingen voor of achter zitten).
Je moet dan alleen het eerste en laatste woord opnieuw intikken en de opmaak van de eerste alinea moet je dan opnieuw instellen.
Dit heeft bij mij onder Word97 het probleem al enkele keren opgelost.

VBA-code uit tekst halen

Hoi,

Een andere mogelijkheid is, de tekst te selecteren (Ctrl-A), in kladblok van de bureauaccessoires te plakken en opslaan als . txt - bestand.
Je bent dan de opmaak, maar ook de evt. VBA-code kwijt en zal hoogstwaarschijnlijk geen foutmelding meer krijgen.

Teun

Helaas heb ik inmiddels het document verwijderd.
Ik heb de zinnen deel voor deel gekopieerd en toen was in het nieuwe document het probleem weg.
Jullie tips ga ik de volgende keer zeker nog uitproberen.

Thnx n greetz
H

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan