Abobe reader en ongeldig station

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mbevel

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2008
Berichten
302
Hoi,

Als ik Adobe Reader probeer te installeren lukt dat niet, en ik krijg de melding 'ongeldig staton A:\'. Daarna sluit de installatie af.

Ik heb een week of twee geleden een partitie aangemaakt voor mijn bestanden. Dit werkte niet, dus ik heb mijn partitie weer verwijderd. De naam van de partitie was A!!

Deze is verwijderd, en ook in het schijfbeheer niet meer te zien.

Wie geeft de oplossing??

gr. Marten
 
Hoi,

Ik heb een week of twee geleden een partitie aangemaakt voor mijn bestanden. Dit werkte niet, dus ik heb mijn partitie weer verwijderd. De naam van de partitie was A!!

Deze is verwijderd, en ook in het schijfbeheer niet meer te zien.

Sorry, maar je schrijft zelf dat je hem verwijderd hebt. Dan klopt het toch dat het een ongeldig station is? Met welk partitieprogramma heb je dat gedaan btw?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het gedaan met het standaard ingebouwde schijfbeheer. En het klopt dat het een ongeldig station is, maar het is verwijderd. En als ik iets wil installeren mag dat niet worden verhinderd door 'een niet bestaand station'.
Ik heb een plaatje van schijfbeheer toegevogd.


gr. Marten

Naamloos.jpg
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
maak hem dan aan?

Partitie aangemaakt, adobe gesinstallerd. ik ga nu de partitie weer verwijdere. Hij is namelijk gewoon op de Windows partittie geinstalleerd. Wat A: er mee te maken heeft weet ik niet.

lord4163, bedankt voor je antwoord.

gr. Marten
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan