Abonnement of beltegoed

Abonnement of beltegoed, wat heb jij en waarom?

• Abonnement

Stemmen: 26 60,5%
  • Beltegoed

Stemmen: 17 39,5%

• Totaal aantal stemmers
    43
Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Abonnement of beltegoed en waarom?

Ik heb een abonement (van KPN). Goede bereikbaarheid ook in buitenland (zal niet veel schelen met beltegoed) en je zit nooit zonder.

beltegoed, omdat ik niet zoveel bel om een abo ( ;) ) te nemen...ik sms meer :p

Ik heb een betltegoed maar heb liever een abo omdat.

1. Je krijgt het toestel meestal gratis
2. Je kan ook in het buitenland bellen
3. Is iets voordeliger.

Greetzz York

Ik kreeg mijn toestel *(bijna) gratis.
Ik kan waar ook ter wereld bellen.
Het is iets voordeliger.

Moet ik nog meer zeggen:D.

Waarom neem je geen abo dan?

Waarom ik geen abo neem, ik zit nog even te kijken naar de toestelen die er zijn. Tja ik zou het deze vakantie geregeld willen hebben.

Greetzz York

ik bel absoluut niet veel. De telefoon is meer om bereikbaar te zijn. Dus een prepaid kaart is prima voor mij...

Sinds '99 al een abo bij Vodafone en vanaf begin dit jaar een abo bij O2

Reden van abo bij O2:

500 belminuten en sinds de vaste lijn de deur uit is komen die goed van pas

Ik heb een toestel via de baas, met GRIP, hiermee kun je collega's mobiel bellen via 4 cijfers.

Beltegoed. Ik bel toch niet veel. Ik heb al moeite met 15 euro in een halfjaar op te maken! :D

Ik heb sinds '96 een Vodafone(voorheen Libertel) abonnenment met hetzelfde nummer.:p

Ik sluit meetsal een aanbieding via www.telecomvergelijker.nl af, want dat is soms goedkoper dan via pre paid!!!

Vooral de Cashdeals!!!

Zoek wel goed uit wie je neemt, want zoals altijd liggen ook hier rotte appels in de fruitschaal.

Heb een 120 minutenabonnemet bij Vodafone, maar dit blijkt vaak te weinig dus zal op korte termijn naar 180 toe moeten.
Mijn vriendin heeft een 60 minuten abonnement, maar dat is ok te weinig en zij zal naar 120 minuten toe moeten.

Sigma

heb een aboo bij t-mobile 300 belminuten.
meestal te weinig moet ook vaak bij betalen voor smsen en gprs :cool:

Ik heb de mazzel dat ik van me baas nog steeds een abo heb. Bellen overdag voor niets. Collega's bellen via vpn. Handig hoor. Jammer dat ik binnenkort wel moet gaan betalen. Ik bel te veel dus zal ik het bij een abo met veel belminuten moeten houden :(

Ik heb liever abbo. omdat je inderdaad meestal het toestel gratis krijgt en ik weet van mezelf als ik beltegoed neem dat het op den duur toch duurder word dan een abbo.

Ik heb dan nu een T-Mobile abbo. voor 25 euro , daar heb ik 150 belminuten voor en 20 smsjes vind ik redelijk goedkoop en ben er zeer tevreden mee :D :thumb:

Ik heb gewoon prepaid. Waarom? Omdat je met een abo een vast bedrag per maand moet betalen waarmee je vaak ook nog een xx aantal belminuten e.d krijgt die ik normaal gesproken toch niet verbruik.

Een abo is in mijn geval duurder dan beltegoed (aangezien ik soms wel 2/3 maand doe met 20 euro bij wijze van spreken).

ik zou echt niet zonder abo kunnen, heb 1 keer pr paid gehad maar nooit meer!
Ik kan er niet tegen als ik niet kan bellen omdat je geen beltegoed heb, en heb je ook niet toevallig 20€ bij je om een kaartje te halen!

Geplaatst door Bandjee
ik zou echt niet zonder abo kunnen, heb 1 keer pr paid gehad maar nooit meer!
Ik kan er niet tegen als ik niet kan bellen omdat je geen beltegoed heb, en heb je ook niet toevallig 20€ bij je om een kaartje te halen!

Gewoon regelmatig checken of je nog genoeg beltegoed hebt. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan