Abonnement Planet + KPN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepper

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2003
Hallo als door KPN overgenomen Planet klant zie ik de abonnements tarieven niet meer duidelijk voor ogen, heeft zich hier iemand in verdiept ?
volgens mij betaal ik nu met mijn voormalig Planet ADSL standaard met korting 29.32 zon 5 euro meer dan het vergelijkbare nieuw KPN Economy, KPN heeft snelheden verhoogd maar niet voor bestaande KPN en Planet klanten. kan iemand mij meer duidelijheid verschaffen , de KPN helpdesk heeft geen tijd voor zulke vragen want nog voordat ze de vraag weten wordt de verbinding steeds verbroken.
bedankt

Ik ben ook klant bij Planet, nu dan KPN. Dus ik ook ben wel benieuwd; uit mijn hoofd betalen we iets van 30-35 euro; maar of dat het Basis pakket of Economy pakket is weet ik even niet; ook omdat de snelheden vorig jaar 2x zijn verhoogd bij mij.

Wel bizar dat de helpdesk je geen antwoord hierop wel geven, dat zijn ze naar mijn idee wel verplicht, je bent toch immers klant? Ik heb ook wel eens gehad dat een medewerker de verbinding gewoon verbrak. Belde ik gelijk weer en begon ik meteen tegen 2de medewerker te vertellen dat ik niet behandeld wens te worden zoals zijn voorganger deed; hielp meteen, poeslief.

Ik zal even kijken wat mijn gegevens; dus als ik wat info heb post ik het.

Volgens de site van KPN/Mijn gegevens heb ik het volgende:

Actie ADSL Standard Voordeelweken € 24,90

abonnementen

Het Adsl standaard ( KPN en Planet ) wordt nog vermeld op diverse KPN sties maar bestaat niet meer KPN heeft nog maar drie abonnementen waarvan de eenvoudigste overeenkomt met het middelste Planet abonnement qua snelheden maar wel goedkoper, zoals ik het zie betaal ik als oude klant meer voor het zelfde product dan nieuwe klanten

Hoi,

Ik ben ook een planet klant en nu dus kpn en er verandert dus niets met je abonement alles blijft het zelfde prijs en snelheid dus .
Wil je veranderen down grade kan je dat aan het einde afloopdatum van van je huidige planet abonement en wil je upgrade kan je dat wel doen wanneer je wil.
En bij kpn is down of upgrade de prijs en niet de snelheid.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan