Als de gegeven tip van Muurhond niet de oplossing is kan je het volgende eens uitvoeren. Ik heb deze opties bijeen gesprokkeld van onze Helpmij-toppers:
1) Sluit IE en OE af. Maak je Map C:\Windows\temp helemaal leeg, en verwijder Geschiedenis, en je tijdelijke internetbestanden in Configuratiescherm/Internet/algemeen.
Klik ook op 'cookies verwijderen'.
Ga nu naar Internetopties/beveiliging, klik op 'internet', en klik daar op 'standaardniveau'.
En klik bij Internetopties geavanceerd ook eens op 'standaardinstellingen'.
2) Ga nu naar Internetopties/programma's, en vink 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is' aan.
Staat ie al aan, vink je het UIT, klik OK, en start opnieuw op.
Vervolgens ga je daar wéér naar toe, vink het weer AAN, klik OK, en start wéér opnieuw op.
Je firewall kan eventueel ook te hoog staan, sommige sites, vooral startpagina's, moet je daarin toestemming geven.
-----------------
3)SYMPTOMS
When you click a hyperlink in an e-mail message or on a Web page, or right-click a hyperlink on a Web page and then click Open in New Window, you may experience one or more of the following symptoms:
Nothing happens.
The new window may be blank.
You may receive a scripting error message.
4)RESOLUTION
To resolve this problem in Internet Explorer, follow these steps:
Quit all programs that are running.
Click Start, and then click Run.
Type regsvr32 /i urlmon.dll, and then click OK.
When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.
Mocht dit niet helpen dan zijn er meerdere stappen te volgen:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q281679