absolutist : ik wil ervan af!

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik werk met Google Chrome. ik weet niet meer wat ik heb gedaan, maar bovenaan staat voortaan een werkbalk (of hoe heet zo'n ding met onder een een plek waar je van alles kunt intypen) van Absolutist.
Die wil ik weghalen maar het lukt niet. ik vind de gegevens ook niet in de softwarelijst. ol heb het geprobeerd met een uninstalliatieprogramma van IOrbit. Dat zegt het wel weg te halen maar na opnieuw opstarten is de balk er nog steeds. wie weet hij ik te werk moet gaan?

Beste htil.

Is het mogelijk om naar "Beeld" te gaan in de bovenste balk, zo ja probeer dan bij "Werkbalken" datgene uit te vinken wat je niet wilt hebben.

gr. Hans Blok.

ik wil hem helemaal kwijt, lukt niet via GC

Dit is blijkbaar meegekomen tijdens het aanmelden/downloaden/spelen van een online (trial) game.
Het antwoord op je vraag is (bijna zoals te verwachten valt) niet te vinden in de FAQ van Absolutist, maar hier kun je je vraag stellen:

http://absolutist.com/support.html

Dit is blijkbaar meegekomen tijdens het aanmelden/downloaden/spelen van een online (trial) game.
Het antwoord op je vraag is (bijna zoals te verwachten valt) niet te vinden in de FAQ van Absolutist, maar hier kun je je vraag stellen:

http://absolutist.com/support.html

dank voor suggestie. je aanname klopt: ik wilde spel uitproberen!
maar nu ervan afkomen? als ABS niets van zich laat horen... wat dan?

dank, ik heb de software gedownload. probleem is nu dat absolute nergens te vinden is. dat komt omdat ik al eerde aan de slag geweest ben om het programma te verwijderen en met succes. nu moet alleen die zoekbalk nog weg en daar vindt in nergens iets over!

Wat je ook zou kunnen doen is je favorieten backuppen, Google Chrome deïnstalleren, register gelijk maar even opschonen, vervolgens GC weer installeren, favorieten/bookmarks terugzetten.
Dan is e.e.a. echt wel weer schoon.

vind ik ook goed idee/ maar hoe maak ik backup en zet ik de favorieten terug? ik heb niet zoveel favorieten, wel een aantal bladwijzers die ik niet kwijt wil

Vond zojuist al een aantal resultaten, 'k heb gezocht op Google Chrome backup bookmarks of i.p.v. bookmarks favorites/favorieten.
Als je een google account hebt, kun je zelfs e.e.a. synchroniseren.

Ikzelf gebruik FF en heb veel aan een add-on die dat automatisch regelt bij het afsluiten van de browser.

het is gelukt!
jammer dat een CG de gebruiksaanwijzingen zo goed verstopt heeft!
dank voor de hulp!

nog een vraagje: kan het zijn dat de pc nu sneller is geworden? zo ja, zijn er meer van die snelheidsremmers, hoe spoor ik ze op en hoe verwijder ik ze?

Het is zeker aannemelijk dat de browser sneller is. Dit geldt voor alle add ons. Er hoeft, simpel gezegd, minder rekening te worden gehouden met 'bijzaken'.
Dit geldt bijv. ook voor Adblock c.s.
Verder weet je soms niet wat voor impact cq rommel er allemaal meekomt. Het lijkt zo onschuldig, maar kan als wolf in schaapskleren verpakt zijn.
Heb je al een goede scan met een anti-spywaretool/malwaretool uitgevoerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan