abyss web server

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat @marticorni wel wat gelijk heeft, ik kom met geen mogelijkheid op je server.
Hier gaat iets mis.

Er klopt iets niet met de url er staat "http://81.69.130.35:1024/index.htm", wat moeten die rode getallen en andere dingen achter je IP adres.....? Dit zou niet nodig moeten zijn...! Ook zonder die handel er achter kom ik niet op je site om te kijken wat er mis is...!

Mocht je server uit staan, niet erg handig als je je ip adres plaatst voor hulp....!

Maar goed als mensen van buitenaf wel je site kunnen bekijken maar niet kunnen downloaden..?
Dan heb je iets verkeerd geconfigureerd in Absyss en het zou ook met de rechten van je bestanden en mappen te maken kunnen hebben.

@marticorni: Ik zag dat je al een webcam had op je site. Maar wat bedoel je met beeld ververst na een tijdje. Kerel ik zit al 3 uur naar het zelfde koppie te koekeloeren :p

Webcam??? hoe kan dat nou?

Ik heb het voorelkaar wat het downloaden betreft. De server is alleen online op verzoek.

Gerrit

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Wel prettig dan als je je topic nog even op "Vraag is opgelost" zet rechts onderaan je scherm.
Heb ik maar voor je gedaan.
Anders blijven er mensen voor jan joker voor je zoeken en meedenken.....:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan