Helaas weer eentje. ik hoop dat nog iemand het geduld kan opbrengen om mij ook te helpen. Ik heb de bestaande mails al doorgelopen maar kom er niet verder mee. Ik wil op mijn 2e pc een website gaan zetten en daarvoor heb ik het programma Abyss webserver geinstalleerd. Het installeren is volgens mij goed gegaan maar ik krijg het niet voor elkaar om de pc vanaf het web te bereiken.
ik heb een Speedtouch 510 modem met daarachter een wireless router (Sweex).
De server werkt schijnbaar goed op port 80 local host. De pc van de server heeft IP 192.168.62.53 en mijn algeheel ip adres is 81.x.x.x.
Als ik via de router een statisch ip adres wil invoeren doe ik dit dan bij WAN? Kan ik dan het ip adres van de pc gebruiken (192.....)? Ik wil dus niet dat ze op mn andere pc's terecht kunnen.
Graag hulp hierbij.
[Mod edit] "Algeheel ip-adres" aangepast. Gaat niemand iets aan. [/edit]
ik heb een Speedtouch 510 modem met daarachter een wireless router (Sweex).
De server werkt schijnbaar goed op port 80 local host. De pc van de server heeft IP 192.168.62.53 en mijn algeheel ip adres is 81.x.x.x.
Als ik via de router een statisch ip adres wil invoeren doe ik dit dan bij WAN? Kan ik dan het ip adres van de pc gebruiken (192.....)? Ik wil dus niet dat ze op mn andere pc's terecht kunnen.
Graag hulp hierbij.
[Mod edit] "Algeheel ip-adres" aangepast. Gaat niemand iets aan. [/edit]
Laatst bewerkt door een moderator: