AC Ryan mediaspeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2010
Beste mensen

Het gaat om een verbindingsprobleem(draadloos) van van mijn Laptop met W8 daarop geïnstalleerd en mijn AC Ryan versie 37100. Ik probeerde eerder hulp te krijgen via het AC Ryan Forum, maar daar kreeg ik geen respons en bovendien is dat Forum in het Engels welke taal ik onvoldoende beheers, daarom wend ik mij nu tot de mensen op dit Forum omdat ik hier eerder ook goede Support kreeg m.b.t. andere kwesties.

Nu het probleem:

Het gaat om een verbindingsprobleem(draadloos) van mijn Laptop met W8 daarop geïnstalleerd en mijn AC Ryan versie 37100. Voorheen waren die verbindingsproblemen er ook wel eens, maar op de ene of andere manier wist ik die toch altijd wel weer goed te krijgen. Nu is het zover, dat mij dat op geen enkele manier meer lukt. De Software, die ik momenteel voor de Ryan gebruik is v 7.3.4. r 4824. Ik weet dat dit niet de nieuwste software is. Is het in dit verband wellicht verstandig, om de Software nu te Updaten en zo ja, welke versie zal ik dan installeren. Kan dit wellicht bijdragen aan de oplossing voor het verbindings-probleem, of heeft iemand een andere suggestie?
In de hoop op een reactie verblijf ik met vr. groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert

Je zegt wel een verbindingsprobleem te hebben maar verteld er niet bij wat exact het probleem is.
Dat lijkt me wel essentieel.

ACRyan heeft helaas veel problemen met het draadloos opnemen in het netwerk. Ik heb hetzelfde gehad en ben maanden bezig geweest met het oplossen ervan zonder succes.
Ik heb hem nu via een switch in het netwerk staan en geen problemen meer. Hij "pakt" hem nu meteen.

Overigens zou ik altijd bijwerken naar de laatste firmware versie.
Nieuwe zullen er waarschijnlijk niet meer uitkomen daar ACRyan over de kop is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan