AC'97 installeerd niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

antihero666

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jan 2007
hij installeerd niet, hij blijft op een moment hangen en vervolgens staat er niet iets van: FINISH ofzo. het blijft gewoon haken of er staat dat er een error tijdens de installatie is opgetreden:(
ik heb het via de cd rom en via de download van de officiele site geprobeerd en allebij gaat et mis
kan iemand mij helpen?:)

(mijn geluidkaart is onboard)---mainboard is: matsonic ms9087c

Laatst bewerkt:
Kaart eruit halen en alle oude geluidssoftware verwijderen.............en dan nog eens proberen!

Weet je zeker dat je deze AC,97 de juiste drivers zijn?

AC97 is een protocol, zegt niets over het merk, die je dan ook onboard kunt hebben, of op een PCI kaart, ook zijn er bij de onboard, de audiocontrollerdrivers nodig, die in de drivers voor de chipset zitten.

Oftewel, je info is wel heel erg summier, daar kan niemand een broodje van bakken.

Kijk eens met Everst waar het allemaal om gaat.

AC97 is een protocol, zegt niets over het merk, die je dan ook onboard kunt hebben, of op een PCI kaart, ook zijn er bij de onboard, de audiocontrollerdrivers nodig, die in de drivers voor de chipset zitten.

Oftewel, je info is wel heel erg summier, daar kan niemand een broodje van bakken.

Kijk eens met Everst waar het allemaal om gaat.

info is geupdate ;)

Info nog steeds te summier.;)

AC97 Codec on board to provide software audio solution
6CH DAC, applicable for leading motherboard chipsets
48 LQFP package(pin to pin compatible with 2-channel CODEC) and 24-lead TSSOP package

:cool:
zoiets?

Nog niet goed....

Zoek op welke Chipset je hebt ,en haal je drivers daar

Had je al gehad:confused:

Je kopieeërt gewoon een paar regels van die site, die kan ik zelf ook wel lezen, er staat geen merk bij.:cool:

Eerst de Intel inf utility installeren, dat noemen ze daar drivers, dan een reboot, en dan met Everst kijken welke audiocodecchip er is gebruikt, dan op de site van die fabrikant de drivers ophalen.

Waar is je driver cd van dat moederbord of computer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan