Acatel

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjonnie

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Berichten
173
een vriend van mij heeft een alcatel speedtouch modem. Hij vroeg aan mij of ik internet wilde delen. Toen ik internet sharing connection van w98 installeerde op host en opnieuw opstarte deed internet het niet meer. Een paar keer opnieuw geïnstalleerd maar hielp niet.

Het probleem is dat hij wel inlogt maar niet op internet kan komen. ALle andere onlnie diensten werken ook niet.

Wat kan ik hieraan doen???

p.s. foutmelding 691
 
Dit vond ik voor je
691= username of ww fout, (let op hoofdletters!Let op de capslock!) paar keer proberen, anders opzettelijk met een verkeerd wachtwoord inloggen om de raduis te "resetten". Lukt niet? Bel de helpdesk en ww laten resetten.

Bron:http://213.51.117.90/adsl/LAN/framelinkz.htm
 
Ik had vanmiddag ook 10 min lang code 691 met een alcatel modem. Maar na 10 min deed hij het weer. Ik neem dus aan dat het een storing is van de provider.
Groetjes, Tanja

PS wat bedoel je met "wel inlogt"? Heeft hij dan wel verbinding, maar kan verder niets doen?
 
Laatst bewerkt:
hij kan wel inloggen, maar dan kan hij vervolgens niks doen. Dus niet internet op, niet msn`en, helemaal nix
 
Er was een grote storing tussen access servers van providers en de servers van KPN dit weekend.
Het gevolg was problemen met inloggen en foutcode 691.
Ik heb begrepen dat het probleem vanacht verholpen is.

Groeten,
 
Vreemd dat die vriend wel op internet kon komen met dezelfde foutcode. En welk besturingssysteem heeft de andere pc? Staat er geen firewall aan oid?

Groetjes, Tanja
 
De storing was ook wel vreemd, ik kon er gisteren af en toe wel inkomen (als je maar vaak genoeg op "connect" drukt, kom je een heel eind...).
Maar het dataverkeer kwam niet altijd op gang.

Sjonnie, bij welke provider zit je vriend?

Groeten,
 
Planet Internet en Het Net melden dat het opgelost is.

Bij Zon heb ik niets kunnen vinden.
Ik zou het in ieder geval weer proberen!

Groeten,
 
hij doet het alweer, ik denk dat het gewoon een storing was, najah in ieder geval bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan