Acces applicatie afmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

snesie87

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2011
Goede dag,

ik ben een Stagaire van de opleiding Bedrijfskundige informatica. Voor het bedrijf waar ik stage loop moet ik een applicatie maken. Het is namelijk een applicatie in access die ook moet kunnen calculeren. Het moet een offerte (de prijzen) berekenen en hierna ook een kistenbon en zaaglijst genereren. Het gaat om het maken van Kisten (industrieel). Ik het de layout al gemaakt in forms en een materiaal beheer opgezet. maar nu moet ik programmeren om de berekeningen erin te zetten en dat kan ik helemaal niet. zou iemand me kunnen helpen war ik dit kan vinden of helpen maken voor een redelijke prijs. het gaat om de omgeving rotterdam (zuid-holland).

Ik hoop snel iets van jullie te horen.

Vriendelijke Groeten,
Stephen

Rekenen zou je toch op school gehad moeten hebben ;) En simpele berekeningen in Access zijn niet veel anders als op een rekenmachine. Wat voor soort berekeningen zijn het?

het gaat niet om simpele berekeningen. Een kist wordt gemaakt van Houten planken of Platen. daarvan moet er berekend worden hoeveel houd er nodig is voor de vloer en voor de opbouw van de kist. dit kan je doen aan de hand van de opgegeven maten (lxbxh), ik heb hier onder een oude versie toegevoegd, ik heb van de nieuwe versie, de layout al gemaakt. alleen moeten die berekeningen erin geprogrammeerd worden. de berekeningen heb ik ook al.

Groetjes,
Stephen

ps. Ik kan de file niet toevoegen, misschien naar email sturen

Stuur 'm maar, dan kijk ik er wel naar.

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat het lukt, zou me echt heeeel goed doen, alleen zitten er veel plaatsen tricky dingen om te berekenen, vb als er iets is aangevinkt, dat de berekening dan ook veranderd. ik zou wel graag alles willen uitleggen als je het wilt maken voor me en ben bereid een bepaald bedrag te betalen.

Vriendelijke groeten,
Stephen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan