Georgyboy
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 6 jan 2007
- Berichten
- 1.020
- Besturingssysteem
- Windows 11
- Office versie
- 365
Hallo iedereen,
Misschien een een vraag die reeds gesteld is, maar ik zoek een voorbeeld
voor het opvolgen van mijn klanten.
wat ik zoek op te maken is het volgende:
Tabel_Firma
Naam
Adres
tel.
Fax
Site
Contacpersoon
ETC
Tabel_Contactpersonen
Naam
Tel
Mailadres
Etc
Tabel_Contact
Contactwijze Telefoon, fax, bezoek, offerte, etc.
Tabel_alleContacten
Datum
Firma
contactpersoon
contactwijze (tel, fax, mail, bezoek, offerte, ....)
To do (wat er moet gebeuren : offerte sturen, bezoeken, telefoneren, etc.)
Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel
1) Ik wil namelijk per klant een overzicht krijgen wat er reeds is gebeurd of wat er nog moet gedaan worden.
2) overzicht van alle klanten en hun status
Waar kan ik zo een voorbeeld vinden of heeft iemand tips om eraan te beginnen.
Zelf ben ik niet goed in het leggen van relaties, subformulier, subrapporten,...
Alvast bedankt,
Groeten,
Georgyboy
Misschien een een vraag die reeds gesteld is, maar ik zoek een voorbeeld
voor het opvolgen van mijn klanten.
wat ik zoek op te maken is het volgende:
Tabel_Firma
Naam
Adres
tel.
Fax
Site
Contacpersoon
ETC
Tabel_Contactpersonen
Naam
Tel
Mailadres
Etc
Tabel_Contact
Contactwijze Telefoon, fax, bezoek, offerte, etc.
Tabel_alleContacten
Datum
Firma
contactpersoon
contactwijze (tel, fax, mail, bezoek, offerte, ....)
To do (wat er moet gebeuren : offerte sturen, bezoeken, telefoneren, etc.)
Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel
1) Ik wil namelijk per klant een overzicht krijgen wat er reeds is gebeurd of wat er nog moet gedaan worden.
2) overzicht van alle klanten en hun status
Waar kan ik zo een voorbeeld vinden of heeft iemand tips om eraan te beginnen.
Zelf ben ik niet goed in het leggen van relaties, subformulier, subrapporten,...
Alvast bedankt,
Groeten,
Georgyboy