Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Overigens is haast een hele slechte raadgever; het opzetten van een goede database doe je niet in één dag. Al was het maar omdat je de gekozen opties altijd even moet laten bezinken en moet toetsen op hun bruikbaarheid. Sowieso is dit een vrijwilligers platform, dus onze tijd is puur vrijwillig.Hoelang denk je trouwens dat dit in beslag zou gaan nemen om dit te bouwen daar mijn tijd die ik hier aan kan spenderen beperkt is
Overigens is haast een hele slechte raadgever; het opzetten van een goede database doe je niet in één dag. Al was het maar omdat je de gekozen opties altijd even moet laten bezinken en moet toetsen op hun bruikbaarheid. Sowieso is dit een vrijwilligers platform, dus onze tijd is puur vrijwillig.
Dat is altijd een heel slecht idee, al was het maar omdat een complexe database altijd maatwerk is. En hoe groot is de kans dat die database is ontworpen met jouw specifieke wensen in het achterhoofd? Daarom hamer ik er zo op dat je met een schone lei begint, en dat is dus: eerst je processen goed in kaart brengen (welke producten, welke klanten etc, zoals hierboven al een beetje duidelijk is geworden), en, minstens zo belangrijk, wat wil ik uiteindelijk uit de database kunnen halen? Je kunt er namelijk geen gegevens uithalen die je er niet in stopt, dus dat is ook een belangrijk onderdeel.Ik heb geprobeerd om een bestaande DB aan te passen maar dan creëer ik meer problemen en kom ik geen stap dichter bij men einddoel.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.