Beste mensen,
Ik heb een vraagje over Excel 2007, ik wil graag uit een tabel die gemaakt is in Acces 2007 gemakkelijk gegevens koppelen aan een excel document.
Nu heb ik al begrepen dat je niet cel voor cel kan koppelen aan acces maar dat je de gehele tabel moet exporteren naar excel, klopt dit?
In onderstaand bestand heb ik de tabel uit acces gekopieerd naar excel.
De bedoeling is doormiddel van het Klant nummer/id in te vullen dat de overige gegevens automatisch worden aangevuld zoals adres, postcode woonplaats en dergelijke.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Ik heb een bestandje toegevoed waarin ik graag een voorbeeld zou willen zien hoe dat moet.
Alvast hartelijk dank...
Groet arnoud
Ik heb een vraagje over Excel 2007, ik wil graag uit een tabel die gemaakt is in Acces 2007 gemakkelijk gegevens koppelen aan een excel document.
Nu heb ik al begrepen dat je niet cel voor cel kan koppelen aan acces maar dat je de gehele tabel moet exporteren naar excel, klopt dit?
In onderstaand bestand heb ik de tabel uit acces gekopieerd naar excel.
De bedoeling is doormiddel van het Klant nummer/id in te vullen dat de overige gegevens automatisch worden aangevuld zoals adres, postcode woonplaats en dergelijke.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Ik heb een bestandje toegevoed waarin ik graag een voorbeeld zou willen zien hoe dat moet.
Alvast hartelijk dank...
Groet arnoud