Hallo allen!
ik zit met een vraag. ik heb momenteel een excel bestand met een aantal bladen waar ik men in en verkoop in bij hou voor hobby matig gebruik
nu wil ik een aantal zaken gaan koppelen en ben ik benieuwd welk programma dan het beste bij me past.
ik wil een blad hebben waar ik mijn in en verkoop in heb (is er al)
ik wil een blad hebben met mijn producten ( smd leds en weerstanden en onderdelen )
ik wil een blad waar alle contact gegevens in staan van de kopers ( voor hergebruik )
ik wil door middle van klant nummer en art nr een factuurblad hebben ( moet nog gemaakt worden)
hier bij een voorbeeldje Bekijk bijlage forum.xlsx ( heb er veel in moeten verwijderen ivm de grote
wat is wijsheid excel of acces ?
ik heb een heel klein beetje excel ervaring ( optel en aftrek en vermeeningvuldigen )
mvg arnaud
ik zit met een vraag. ik heb momenteel een excel bestand met een aantal bladen waar ik men in en verkoop in bij hou voor hobby matig gebruik
nu wil ik een aantal zaken gaan koppelen en ben ik benieuwd welk programma dan het beste bij me past.
ik wil een blad hebben waar ik mijn in en verkoop in heb (is er al)
ik wil een blad hebben met mijn producten ( smd leds en weerstanden en onderdelen )
ik wil een blad waar alle contact gegevens in staan van de kopers ( voor hergebruik )
ik wil door middle van klant nummer en art nr een factuurblad hebben ( moet nog gemaakt worden)
hier bij een voorbeeldje Bekijk bijlage forum.xlsx ( heb er veel in moeten verwijderen ivm de grote
wat is wijsheid excel of acces ?
ik heb een heel klein beetje excel ervaring ( optel en aftrek en vermeeningvuldigen )
mvg arnaud