Acces Point password

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raqueem

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
ik gebruik mn AP al een jaartje.

Onlangs drukte ik op reset to default omdat ik een andere laptop erop probeerde en het niet ging. Bij het resetten is tevens mijn passwoord weggevaagd. en zoals gebruikelijk heb ik alle documentatie omtret deze AP al lang de vuilbak ingekieperd.

Mijn ap sluit ik altijd usb aan mn laptop om erin te loggen en de settings te wijzigen, en dat kan nu dus niet meer.

Het is een merkloos toestel en standaard passwoord werken niet.

vraag. is er een software waarmee ik alsnog het passwoord van die AP kan lezen of dat ik alsnog mn settings opnieuw kan instellen?

thx

de veelvoorkomende al geprobeerd?
bijv: admin, password, 1234

Echt nergens een typenummer op het accesspoint? Geen merknaam in de webinterface of een hint in het loginscherm?

Heb alle cijfers ingetikt die op het toestel stonden en ben op de volgende website terechtgekomen

http://www.lantech.com.tw/eng/products/index.php?mode=view&id=37

Zo ziet mn access point er inderdaad uit, maar dan zonder die merknaam erop. de nummer via dewelke ik het gevonden heb is nhpwlb2000
In die documentatie zeggen ze dat het passwoord blanco moet gelaten worden.. maar dat klopt dus niet.

Ik herinner me vaag dat het passwoord zoiets was al public of PUBLIC of Public, maar ik heb daar alle mogelijke varianten op geprobeerd.

ps. de passwoorden die jij opgeeft heb ik ook allemaal al geprobeerd. en nog vele anderen.

Probeer je in te loggen via de webinterface (dus in je browser) of via een los programma specifiek voor het accesspoint? (Access Point Utility?)

Geplaatst door nteusink
Probeer je in te loggen via de webinterface (dus in je browser) of via een los programma specifiek voor het accesspoint? (Access Point Utility?)

Op alle mogelijke manieren heb ik geprobeerd.

Om mezelf grijs haar te besparen en te voorkomen dat ik mn vuist door het scherm jaag ben ik een nieuwe router gaan halen met acces point en dat werkt naar behoren.

Wat ik nu wel heb is dat ik programmas zoals kazaa het niet meer doen?

ligt dat aan de dns server?

Lag aan de router firewall.

:p

even deze oude topic naar boven halen... ik heb hier ook zo'n NHPWLB2000 ding liggen, hoe kom ik er in? web interface? ik heb geprobeerd het access point utility proggie te downen van http://www.lantechcom.com/, maar die download site werkt niet meer.

kan IEMAND mij helpen?? :confused:

Laatst bewerkt:
Gewoon bij je eigen topic blijven en geen ouwe koeien uit de sloot halen.
Deze gaat dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan