Heb een probleem met het afdrukken in acces. Het betreft om het volgende probleem:
Ik heb een zoek formulier, hier kun je wanneer je een productcode intoets alle gegevens zien over dat product. Van al deze producten heb ik een rapport van gemaakt. Dit bestaat uit ca 1600 pagina’s.
Het probleem is echter dat ik niet naar het product in het formulier dat ik heb geselecteerd naar het rapport kan verwijzen.
Wanneer ik de printopdracht geeft doet hij het volgende:
Hij print alle producten uit 1600 pagina’s
Hij print de eerste pagina uit van het rapport
Hij print een pagina zonder gegevens uit
Hij print een printscreen van het formulier.
Het formulier heet: opvragen
Het rapport heet: MiddelenAltrex2
InventId
roductcode
Ik heb het gevoel dat ik het goede intoets, hieronder is te zien wat ik doe:
Macro
Rapportopenen
Rapportnaam: MiddelenAltrex2 (zo heet het rapport)
Beeld:Afdrukken
WHERE-voorwaarde: [Forms]![FrmOpvragen]![InventId]=[Reports]![MiddelenAltrex2]![InventId]
Kan iemand mij aub vertellen wat ik fout doe? Zou u de reactie op kunnen sturen naar theovermeulen@altrex.nl
Alvast bedankt
Ik heb een zoek formulier, hier kun je wanneer je een productcode intoets alle gegevens zien over dat product. Van al deze producten heb ik een rapport van gemaakt. Dit bestaat uit ca 1600 pagina’s.
Het probleem is echter dat ik niet naar het product in het formulier dat ik heb geselecteerd naar het rapport kan verwijzen.
Wanneer ik de printopdracht geeft doet hij het volgende:
Hij print alle producten uit 1600 pagina’s
Hij print de eerste pagina uit van het rapport
Hij print een pagina zonder gegevens uit
Hij print een printscreen van het formulier.
Het formulier heet: opvragen
Het rapport heet: MiddelenAltrex2
InventId
Ik heb het gevoel dat ik het goede intoets, hieronder is te zien wat ik doe:
Macro
Rapportopenen
Rapportnaam: MiddelenAltrex2 (zo heet het rapport)
Beeld:Afdrukken
WHERE-voorwaarde: [Forms]![FrmOpvragen]![InventId]=[Reports]![MiddelenAltrex2]![InventId]
Kan iemand mij aub vertellen wat ik fout doe? Zou u de reactie op kunnen sturen naar theovermeulen@altrex.nl
Alvast bedankt