Acces

Status
Niet open voor verdere reacties.

Josno

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2007
Het is in Acces mogelijk met meerdere gebruikers een database te vullen, maar is het mogelijk om een overzichttabel op een vast beeldscherm automatisch te laten actualiseren als er door gebruiker records worden toegevoegd?

dit is een toegift.

volgende keer je subject iets duidelijker aangeven wat je probleem is ajb.

programmeer je timer event van het form waarin je de toegevoegde/gewijzigde records laat zien. op het timer event moet je je form requerien (als je een bound form hebt) en anders moet je je recordset requerien.

enjoy!

volgende keer je subject iets duidelijker aangeven wat je probleem is ajb.

programmeer je timer event van het form waarin je de toegevoegde/gewijzigde records laat zien. op het timer event moet je je form requerien (als je een bound form hebt) en anders moet je je recordset requerien.

enjoy!

Sorry als beginnend gebruiker begrijp ik niet helemaal. Waar stel je dit dan in.

josno

kijk bij de properties/eigenschappen van je form.
kies het event Timer.
Geef aan dat je een macro uit wilt voeren. Maak een macro die een requery doet van je form.

voila.

kijk bij de properties/eigenschappen van je form.
kies het event Timer.
Geef aan dat je een macro uit wilt voeren. Maak een macro die een requery doet van je form.

voila.

Ik ben misschien wel lastig. Maar ik heb nog een vraag nav jou antwoord. Die macro loopt die dan automatisch en hoe moet ik die macro dan opbouwen. Met welk commando kan je dit doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan