Access aanmelden lukt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter JTMT
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JTMT

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2008
Ik heb office destijds aangeschaft maar niet volledig geïnstalleerd, alleen Word en Excell. Nu wilde ik Access ook activeren maar hij blijft steeds terug komen met het scherm waarin ik de key-code in moet vullen, dat doe ik dan braaf waarop hij gaat vallideren en configureren. Dat gaat allemaal goed, krijg geen foutmeldingen. Na "sluiten" start Access wel op maar komt wéér dat product code schermpje ervoor, als ik dat weg klik dan zegt ie dat hij de licentie niet kan controleren en sluit alles af. Wat doe ik niet goed???

Geen idee wat je fout doet, maar in beginsel zou alles dezelfde sleutel moeten gebruiken. Heb je het ook als je Outlook en/of PowerPoint erbij zet?

Je schrijft: "Nu wilde ik Access ook activeren"

Hoe heb je dat gedaan? Door in appwiz.cpl te rechtsklikken op Microsoft Office <jouwversie> en dan Wijzigen te kiezen? En daarna de Access applicatie "wit gemaakt" ipv. grijs/kruis erdoor?

Tijs.

Access

Sorry mensen, maar ik zie dat het een studentenversie is. Het was niet voor mij maar voor een vriend die me dat vroeg, zonder de info (studentenversie) er bij te vermelden :evil:. Ik dacht ik vraag het even aan jullie. Excuus hiervoor. mvg Jan :o

Zo zie je maar dat we de informatie uit de eerste hand moeten hebben, niet uit een tweede... ;)

Graag nog de vraag als opgelost aangeven.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan