Access bestand versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

anstof

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
Ik wil graag een database van adressen versturen met outlook maar dat lukt mij niet. Ik werk met office 2010 en iedere keer als ik een adressenbestand, gemaakt met Access, wil versturen krijg ik een vensterte zien met de tekst

"Dit bericht bevat bijlagen die mogelijk onveilig zijn. Geadresseerden die Microsoft Outlook gebruiken, kunnen deze bijlagen mogelijk niet openen. Wilt u dit bericht toch verzenden"

Als ik dan toch op verzenden druk komt wel de e-mail aan maar niet het Access bestand en krijg ik te zien.

"de toegang tot de volgende mogelijk onveilige biujlagen is geblokkeerd"

Hoe kan ik zo'n Access bestand versturen of wat doe ik fout?

Mvg,
Anstof

Geen idee wat je fout doet, maar je zou het beveiligingsniveau van Outlook/Access eens kunnen verlagen. Geef anders de code die je nu gebruikt erbij.

Ik ken dat probleem, een idee is om het te versturen bestand in te pakken of te zippen , met een zipper van eigen keuze. Zelf gebruik ik al jaren, met veel plezier, totalcommander. De clue is dan om wel te zippen met een wachtwoord, anders blijf je die waarschuwing houden. Op deze manier voorkom je een heleboel beveiligingswaarschuwingen. Ook aan de kant van de ontvanger

Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan