Access combineren met Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

bennassi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mei 2009
Is er een mogelijkheid om meerderen tabellen aan Word te linken?

Via afdruk samenvoegen kan ik al een tabel aan Word koppelen, maar ik heb meer gegevens/ kolommen nodig. (een tabel kan max. 256 kolommen bevatten)
Dus wil ik een nieuwe tabel aan hetzelfde Word document koppelen, zodat ik meer gegevens aan het document kan linken. is dit mogelijk?

Dank je voor je reactie...

Het combineren van 1 Access tabel met mijn Word document is gelukt.
Maar nu het volgende probleem: er zijn dus max 256 kolommen maar wil er dus meerdere kolommen gebruiken of natuurlijk meerdere tabellen.

Nu heb ik niet tot geen ervaring in Query's dus als je mij een start wil geven werk ik het zelf wel uit.

ik heb geprobeerd de tabel in een query te zetten, maar nu zit ik met het probleem; te veel velden gedefinieerd.

heeft iemand hier een oplossing voor?

alvast bedankt.

Het aantal kolommen in een tabel of query is inderdaad beperkt, maakt niet uit hoeveel verschillende tabellen of queries je gebruikt, als je aan het maximum zit, kom je daar niet overheen. De oplossing ligt dan ook niet in het aan elkaar knopen van queries, denk ik

Ik vermoed, maar weet het niet zeker, dat ook in Word een beperking zit op het aantal kolommen in een tabel, net zoals Excel ook maar 256 kolommen kent. Je zou misschien in Word een aantal tabellen naast elkaar kunnen zetten, elk met een eigen koppeling naar een gegevensbestand, al denk ik niet dat dat gaat....
Een alternatief is misschien, om met hoofd- en subdocumenten te werken, waarbij de subdocjes elk een eigen koppeling bevatten?

Michel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan