Hallo
Weet er iemand raad met volgend probleem
-via access heb ik een query (tabel) aangemaakt met volgende gegevens:
naam: naam en nr van een leerling
code: samenvoeging van 2 velden code en opmerking. de code kan zijn K (kamp) EK (extern Kamp) X= op school...
nu wens ik een overzicht per maand per naam-nr leerling per datum en waar hij is(code + opmerking)
- dit kan ik doen via een draaitabel --> qry_draaitabel --> draaitabel weergave --> openen via formulier1.
- alles werkt mooi behalve de export naar excel --> reden afdrukken van deze draaitabel
Is het mogelijk om deze draaitabel te exporteren zoals je deze ziet in access?
In excel moet de code een numerieke waarde hebben maar dan kunnen de opmerkingen niet in de waarde-cel.
Bekijk bijlage vraagdraaitabel.zip
Via een access programmatie? Heeft iemand een andere oplossing?
in bijlage een voorbeeldje.
Hartelijk dank voor de hulp, tips....
groeten Anne
Weet er iemand raad met volgend probleem
-via access heb ik een query (tabel) aangemaakt met volgende gegevens:
naam: naam en nr van een leerling
code: samenvoeging van 2 velden code en opmerking. de code kan zijn K (kamp) EK (extern Kamp) X= op school...
nu wens ik een overzicht per maand per naam-nr leerling per datum en waar hij is(code + opmerking)
- dit kan ik doen via een draaitabel --> qry_draaitabel --> draaitabel weergave --> openen via formulier1.
- alles werkt mooi behalve de export naar excel --> reden afdrukken van deze draaitabel
Is het mogelijk om deze draaitabel te exporteren zoals je deze ziet in access?
In excel moet de code een numerieke waarde hebben maar dan kunnen de opmerkingen niet in de waarde-cel.
Bekijk bijlage vraagdraaitabel.zip
Via een access programmatie? Heeft iemand een andere oplossing?
in bijlage een voorbeeldje.
Hartelijk dank voor de hulp, tips....
groeten Anne