Ik heb de vraag 'Access database via internet benaderen' met belangstelling gevolgd.
Een klant van mij wil de database via Sharepoint laten lopen. Tot nog toe gaat dat al jaren remote via Citrix.
Sharepoint lijkt me een zakelijke versie van Onedrive. Of heb ik dat mis?
Maar wat betekent de optie in Access onder 'Opslaan als': "Sharepoint. De database delen door deze op een server voor documentbeheer op te slaan". Is dat dan een mogelijkheid om als BackEnd te gebruiken? En als dat geen mogelijkheid is, wat kan ik hier dan eigenlijk wel mee?
Een klant van mij wil de database via Sharepoint laten lopen. Tot nog toe gaat dat al jaren remote via Citrix.
Sharepoint lijkt me een zakelijke versie van Onedrive. Of heb ik dat mis?
Maar wat betekent de optie in Access onder 'Opslaan als': "Sharepoint. De database delen door deze op een server voor documentbeheer op te slaan". Is dat dan een mogelijkheid om als BackEnd te gebruiken? En als dat geen mogelijkheid is, wat kan ik hier dan eigenlijk wel mee?