Access overnemen van gegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeadlyCurse

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2009
Hallo mensen van helpmij.nl!

Als ik een record aanpas in de formulierweergave, dan worden de gegevens die ik invul meegenomen naar het volgende record. Ik wil graag dat als ik een volgend record kies dat die gegevens juist niet mee gaan.

Ik hoop snel het probleem met jullie op te lossen!

DC

Vermoedelijk heb je de tekstvelden niet gekoppeld aan tabelvelden. Of, nog een stapje hoger, je hebt het formulier niet gekoppeld aan een tabel. In welk geval je al helemaal geen tekstvelden kunt koppelen, want dan zijn er geen tabelvelden.

aha, sommige velden neemt hij niet mee, zoals het hoort. Maar sommige velden neemt hij gewoon mee. Het formulier is sowieso gekoppeld aan een tabel want we hebben hier ongeveerd 30 records ingevuld. Sommige velden worden pas na-tijd ingevuld nadat er al een ingevuld record is. Deze velden die de gegevens dus meenemen naar het volgend record zijn dan waarschijnlijk niet of verkeerd gekoppeld zijn?

Dat kun je controleren a.d.h.v. de eigenschap <Besturingselementbron> van de tekstvakken op je formulier. Ook zullen ze waarschijnlijk gemarkeerd zijn met een driehoekje, als ze tenminste niet goed zijn gekoppeld. Als ze niet zijn gekoppeld, staat er iets als "niet-afhankelijk" in.

We hebben het probleem opgelost! De velden waren inderdaad niet gekoppeld!

Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan