Access rapport naar excel omzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

vbMichel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jun 2008
Berichten
4
Heb volgend probleem access rapport naar excel omgezet, het ziet er goed uit met volgende uitzondering Lijn benaming zijnde bv 01A, wordt in excel weergegeven als 0,04166666666666670 - 2A, 03A tot 12A. Niettegenstaande wordt 02B en een paar andere wel correct weergegeven "kan de oorzaak niet achterhalen"
 
Als je probleem nog niet is opgelost, post dan even een sample database. Dan zal ik er eens naar kijken. Welke Access versie gebruik je?
 
Als je probleem nog niet is opgelost, post dan even een sample database. Dan zal ik er eens naar kijken. Welke Access versie gebruik je?

Database is opgemaakt in access 97 en recent omgezet naar 2003, deze database loopt als sinds 2001 en bevat intussen een massa aan productie informatie die dagelijks wordt ingevoerd. Hoe post Ik U een sample van deze base ? Ps de base staat op een server en er wordt op gewerkt met gelinkte tabellen door 3 personen.. Ik zou dit probleem wel graag opgelost zien dat maakt het handig voor mijn excel rapporten, graag Uw ondersteuning.
 
Kopieren, tabellen en records eruit slopen die niets met het probleem te maken hebben, Compacten, zippen en posten. als het goed is hou je niet meer dan 100KB over.
 
Kopieren, tabellen en records eruit slopen die niets met het probleem te maken hebben, Compacten, zippen en posten. als het goed is hou je niet meer dan 100KB over.

Ik heb de base zo klein mogelijk gemaakt maar geraak niet onder de 867 kb gezipt en zie nu dat ik max 100kb kan posten. dus ik ga er nog wat zien uit te gooien, hopelijk blijft de zaak werken..
 
Ik heb de base zo klein mogelijk gemaakt maar geraak niet onder de 867 kb gezipt en zie nu dat ik max 100kb kan posten. dus ik ga er nog wat zien uit te gooien, hopelijk blijft de zaak werken..

Ik denk dat het gelukt is als het nog bruikbaar is tenminste, dank bij voorbaat
 

Bijlagen

  • Prodinfo v2007.rar
    87,4 KB · Weergaven: 36
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan