Access report als pdf, voor ieder record pdf met recordnaam

  • Onderwerp starter Menkepie
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben benieuwd wat je onder 'een schone simpele manier' verstaat :). Die is er denk ik namelijk niet. Er is uiteraard wel een oplossing, en die zou je 'schoon' kunnen noemen, maar daar moet je wel voor programmeren. Zelfs een simpele manier wordt lastig, want die bestaat (zoals het hoort bij simpele oplossingen) uit een stevig aantal handelingen. Per rapport.
 
Dat hangt af an welke Access versie je gebruikt. De nieuwere versies kunnen zelf PDF-jes maken, dus als je zegt dat je extra software nodig hebt, dan begin ik een beetje te vrezen...
 
De techniek is prima werkend zoals hij beschreven staat. Kom je er niet uit, dan zou ik zeggen: maak een voorbeeldje, met wat je tot nu toe zelf hebt gemaakt; dan kunnen we zien waar je vast loopt.
 
Zou mooi zijn als je de code opmaakt met de CODE knop. Waarom hij tot 31 loopt? Geen idee, zonder de db. Wellicht een ongeldige bestandsnaam.
 
Nu nog het quooten afleren, en het is helemaal top! Nodeloos quooten (en daar is jouw quoot een schoolvoorbeeld van) wordt op forums niet op prijs gesteld, en is ook totaal niet nodig. Maakt draadjes alleen maar langer. Ik herhaal mijn opmerking: zonder de db kunnen we niet zien wat er fout is. Als je zelf vindt dat er geen fout in de namen zit, moet de code werken. Hij doet dat niet, en dus zit er een fout in. Maar ja, hoe moeten wij dat zien?
 
Lees de forumregels eens voordat je naar je tenen gaat kijken... Elke helper steekt voor niets zijn/haar tijd in de vragen. Als een vraag niet is op te lossen zonder de bestanden, dan vragen we om een bestand. Iedereen doet dat, en voor jou maken we geen uitzondering. Al was het maar omdat jouw vraag zo niet is te beantwoorden. Daarbij zeggen we dan ook altijd dat het niet om de productiedatabase gaat, maar dat dummy gegevens ook volstaan.
Maar ik laat jou, gezien je uitlatingen, uiteraard met alle plezier doormodderen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan