Heb al veel op internet rond zitten kijken maar heb niet gevonden wat ik zoek.
Wat ik wil is een excelbestand koppelen aan een access bestand (dit is op zich niet moeilijk en is te doen) en wanneer ik iets toevoeg aan mijn excel bestand dat dit ook toegevoegd wordt in access (is ook geen probleem).
Het probleem is dat wanneer ik in access een bestand toevoeg ik deze ook graag in mijn excel bestand wil terug zien.
Voorbeeld...
Ik heb een excelsheet met hierin 10 bedrijven deze koppel ik aan access en wanneer ik in access 5 nieuwe bedrijven toevoeg deze 5 bedrijven dus ook worden toegevoegd in mijn excel bestand uiteindelijk heb ik dan in mijn excelbestand 15 bedrijven staan. Het mooiste zou zijn als dit proces op de achtergrond automatisch wordt geupdate (in dit geval dus het excel bestand)
Wie kan mij helpen?
Wat ik wil is een excelbestand koppelen aan een access bestand (dit is op zich niet moeilijk en is te doen) en wanneer ik iets toevoeg aan mijn excel bestand dat dit ook toegevoegd wordt in access (is ook geen probleem).
Het probleem is dat wanneer ik in access een bestand toevoeg ik deze ook graag in mijn excel bestand wil terug zien.
Voorbeeld...
Ik heb een excelsheet met hierin 10 bedrijven deze koppel ik aan access en wanneer ik in access 5 nieuwe bedrijven toevoeg deze 5 bedrijven dus ook worden toegevoegd in mijn excel bestand uiteindelijk heb ik dan in mijn excelbestand 15 bedrijven staan. Het mooiste zou zijn als dit proces op de achtergrond automatisch wordt geupdate (in dit geval dus het excel bestand)
Wie kan mij helpen?