Goede avond,
ik heb al aardig wat posts doorgelezen op het forum maar ik kom er niet uit
wat wil ik doen?:
een web form maken met een keuze lijst dat hij de juiste ( in mijn geval) materiaal soort laat zien.
ik heb een kleine voorraad lijst gemaakt met daarin diverse materialen en ik wil bij het aanmaken van een "meerdere items web" dat ik niet alles zie maar alleen een keuze die ik uit een lijst maak.
ik hoop dat het zo duidelijk is en dat ik raad krijg van u heren van het forum.
alvast bedankt voor het lezen van deze post.
groeten,
bassie3
volgens mij moet dit simpeler kunnen:
als [zoekknopje] = 1 dan
filterinstellen where materiaal =1
dit werkt wel maar dat zou inhouden dat ik voor alle materialen een als/dan moet instellen dat moet toch makkelijker kunnen?
vooral ook als ik andere filters wil gaan toepassen zoals lengte maten of dikte maten...
nogmaals dank voor het lezen....
ik heb al aardig wat posts doorgelezen op het forum maar ik kom er niet uit

wat wil ik doen?:
een web form maken met een keuze lijst dat hij de juiste ( in mijn geval) materiaal soort laat zien.
ik heb een kleine voorraad lijst gemaakt met daarin diverse materialen en ik wil bij het aanmaken van een "meerdere items web" dat ik niet alles zie maar alleen een keuze die ik uit een lijst maak.
ik hoop dat het zo duidelijk is en dat ik raad krijg van u heren van het forum.
alvast bedankt voor het lezen van deze post.
groeten,
bassie3
volgens mij moet dit simpeler kunnen:
als [zoekknopje] = 1 dan
filterinstellen where materiaal =1
dit werkt wel maar dat zou inhouden dat ik voor alle materialen een als/dan moet instellen dat moet toch makkelijker kunnen?
vooral ook als ik andere filters wil gaan toepassen zoals lengte maten of dikte maten...
nogmaals dank voor het lezen....
Laatst bewerkt: