Accolade meerdere regels

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Hoe krijg ik EEN accolade achter meerdere regels?
} dit teken dus, maar dan 1 teken achter bv 4 regels???

Martin

In MSWORD plaats je een 72 punts accolade. Dan voeg je voor de accolade een tekstvak in en brengt daar de 4 betreffende regels in onder. Verwijder het kader van het tekstvak en je hebt een grote accolade achter en groep van 4 regels.

.... of de accolade van tekenen > autovormen gebruiken

Accolade

jepewe zei:
In MSWORD plaats je een 72 punts accolade. Dan voeg je voor de accolade een tekstvak in en brengt daar de 4 betreffende regels in onder. Verwijder het kader van het tekstvak en je hebt een grote accolade achter en groep van 4 regels.

Hallo, kan je dat eens met een printscreen laten zien.Ik begrijp niet hoe dat werkt.

Martin

Laat gewoon je tekst staan waar 'ie staat. Maak vervolgens een tekstvak en typ daar een accolade in. Deze maak je zo groot als je wil (72p dus voor 4 regels). Vervolgens sleep je dat ding naar de plek die je wil.

Hallo, als ik een tekstvak maak, dan lukt mij het niet om daar iets in te tikken. Kan je me een beetje op weg helpen??

Bedankt.

Martin

Met 'Invoegen' - 'Tekstvak'. Daarna ergens op je pagina klikken en er verschijnt een tekstvak, meteen met cursor. Typ dan dus ' } ', selecteer deze en kies bij lettergrootte 72p.

Zorg dat onder Extra, Opties, tabblad ALgemeen het vinkje UIT staat voor Automatisch tekenpapier maken bij autovormen.

Dan Invoegen Tekstvak, dubbelklik OP de lijn om de lijnkleur op Geen te zetten.
En dan gewoon doen wat Pre zegt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan