Account gegevens OE WAAR??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jansap

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2005
Tijdens de voorbereidingen om mijn nieuwe windows 7 pc in te richten vanaf een XP machine moest ik de XP machine opnieuw opstarten, hij liep vast. Is niet voor niets aan vervanging toe. Alleen na deze reset is hij niet meer aan de praat te krijgen.
Rest alleen nog de HD eruit te halen en proberen daar wat gegevens af te halen.
het belangrijkste is nog niet gebeurt. Mijn account gegevens van 4 mail accounts heb ik niet gebackuped of op geschreven, in iedergeval ben ik naarstig opzoek naar deze instellingen. De HD heb ik op dit moment via een externe behuizing aan de nieuwe pc hangen. kan de HD niet als Operating systeem Hd gebruiken in de nieuwe PC daar het een IDEE is en de nieuwe via Sata werkt.

Heeft iemand een idee hoe ik de account gegevens kan achterhalen????

bedankt.

Jan

je accountgegevens zijn toch gewoon bekend of even te achterhalen bij de email-providers?

Het gaat dan alleen om naam en wachtwoord, neem aan dat je die gewoon hebt en weet.

@ mrmusic, ik ben men 5 minst gebruikte accountgegevens ook vergeten hoor ^^

wat je kan doen is die HDD van je oude pc in een andere pc met IDE of een nieuwe pc, waar er een DVD-speler ofzo zit met IDE, sluit die aan met IDE en trek de kabel uit de HDD die er al inzat.

probeer dan de pc op te starten onder XP, en start je mailprogramma. probeer dan uit te zoeken hoe je je accountgegevens kan terugvinden ^_^

nope, want daarvoor moet je nog je geheime vraag weten, en die is (onbewust) van alle 5 anders, en weet ik dus niet meer welke wat van vraag heeft -_-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan