Tijdens de voorbereidingen om mijn nieuwe windows 7 pc in te richten vanaf een XP machine moest ik de XP machine opnieuw opstarten, hij liep vast. Is niet voor niets aan vervanging toe. Alleen na deze reset is hij niet meer aan de praat te krijgen.
Rest alleen nog de HD eruit te halen en proberen daar wat gegevens af te halen.
het belangrijkste is nog niet gebeurt. Mijn account gegevens van 4 mail accounts heb ik niet gebackuped of op geschreven, in iedergeval ben ik naarstig opzoek naar deze instellingen. De HD heb ik op dit moment via een externe behuizing aan de nieuwe pc hangen. kan de HD niet als Operating systeem Hd gebruiken in de nieuwe PC daar het een IDEE is en de nieuwe via Sata werkt.
Heeft iemand een idee hoe ik de account gegevens kan achterhalen????
bedankt.
Jan
Rest alleen nog de HD eruit te halen en proberen daar wat gegevens af te halen.
het belangrijkste is nog niet gebeurt. Mijn account gegevens van 4 mail accounts heb ik niet gebackuped of op geschreven, in iedergeval ben ik naarstig opzoek naar deze instellingen. De HD heb ik op dit moment via een externe behuizing aan de nieuwe pc hangen. kan de HD niet als Operating systeem Hd gebruiken in de nieuwe PC daar het een IDEE is en de nieuwe via Sata werkt.
Heeft iemand een idee hoe ik de account gegevens kan achterhalen????
bedankt.
Jan