account in windows live mail blijft hangen bij verwijderen gebeurd er niets.

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
hallo

volgens bijgevoegd plaatje:

account_verwijderen.jpg

krijg het niet voorelkaar een account te verwijderen, welke in windows live mail blijft hangen.

Ik gebruik een email adres met de naam: "infomy" en heb een account ingesteld.
Nu werkt van dit account wel de postvak in maar de postvak uit werkt niet.

Ik heb de instellingen vergelijkt met die van de provider ziggo, maar deze zijn juist ingevuld.

Wat ik wel zie is dat ik in windows live mail nog 1x me account zie staan met de zelfde naam, maar dan minder uitgebreid. (zie plaatje)

ik kan er rechts op klikken en kiezen voor "account verwijderen" (zie plaatje) maar als ik dat doe.... gebeurd er niets, en blijft deze gewoon staan.

ik heb het idee dat hier de fout zit, dat me account voor uitgaande email niet meer werkt, hoe krijg ik die 2e account weg?

Kan je niet eerst een ander account tot standard account maken, b.v. je hotmail account? Ik denk dat het dan lukt.

ja ook geprobeerd, en heb 1 ander standaard account.
dus gebruik 2 email adressen.

maar nee, krijg t niet weg dus.

Op het plaatje wil je je standaard account verwijderen, dat kan naturlijk niet...

dus je bedoelde dat ik deze account niet standaard moet hebben staan.

Laatst bewerkt:
@djeric Je misbruikmelding aangaande de reactie van Lutz ontgaat mij totaal. Het is een normaal antwoord, mankeert niets aan.

ik heb dus 2 accounts.

1 hoofdaccount
1 extra account

+ van die extra account staat deze er dubbel in, die niet te verwijderen valt.
deze heeft beperkte mogelijkheden. verwijderen lukt niet. maar wijzigingen van kleur veranderen weer bv wel.
ook kan ik extra sub mappen aanmaken, maar daarna die sub mappen niet meer verwijderen.

lijkt er dus op, of ik er geen rechten meer voor heb ofzo. terwijl deze dus niet is ingesteld op standaard account.

Laatst bewerkt:
Je kan alleen een niet standaard account verwijderen...

ok snap je bedoeling.

maar heb beide geprobeerd, helpt niks. nee gaat dan ook niet weg.
standaard of niet. hij blijft staan. ik krijg wel 2 accounts ingevoerd, waar ik er dan 3 zie staan en 1 daarvan dubbel erop staat. die dubbele account heeft dan beperkte sub mappen. (eigenlijk maar 1) maak ik dus van die andere account die ik maar 1x erop hebt staan de standaard account, dan krijg ik van die dubbele account die niet verwijderd. zelfs niet bij het wissen van het programma.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb maar een alternatief programma opgezet. welke zeer goed werkt.

;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan