account met beperkte toegang

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miezz73

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2009
Ik heb een computer met Windows XP en daar heb ik een account met wachtwoord op voor mijzelf. Nu wilde ik voor mijn dochtertje van 4 en een half een account op deze computer maken met beperkte mogelijkheden ( dit is overigens gelukt ), maar ik wil niet dat zij zomaar (per ongeluk) op elke website terecht kan komen dus heb ik bij de internetopties tabblad inhoud internetrestricties met wachtwoord gemaakt alleen word deze restrictie niet per gebruiker toegepast, maar staat deze direct bij alle gebruikers toegepast. Is het mogelijk deze restrictie alleen bij 1 account te gebruiken/aan te maken of zijn hier nog andere mogelijkheden in ?

Meestal hebben beveiligingcentrem van o.a. Mcaffea, Kaspysky, en dat soort pakketen ook het ouderlijk toezicht er in zitten. Hiermee kan je per gebruiker website's blokkeren. Zodat deze niet op de verkeerde sites komen.

Meestal hebben beveiligingcentrem van o.a. Mcaffea, Kaspysky, en dat soort pakketen ook het ouderlijk toezicht er in zitten. Hiermee kan je per gebruiker website's blokkeren. Zodat deze niet op de verkeerde sites komen.

Hey Tombalfoort,

Bedankt voor je reactie alleen de virusscanner die ik heb is zo'n freeware prog van Avast. Voor zover ik weet kan ik dat niet zo specifiek hierin instellen. Iemand nog andere ideeen ?

Ziet er goed uit Tombalfoort :thumb:, ik ga er direct mee aan de slag. Bedankt !!!

Hi Tombalfoort,

Dit is precies wat ik nodig had. Het werkt perfect !! Bedankt !!! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan