account niet meer te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob31

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
49
Ik heb windowsXP prof. geinstalleerd in het begin alleen met een admin account.Vandaag een tweede account aangemaakt en nu is mijn admin account weg.Tenminste in het keuze scherm zodat alle geinstalleerde en gemaakte icons weg zijn. Hoe krijg ik de admin account weer terug bij het opstarten.

Gr.Rob :thumb:

Heb deze oplossing uitgevoerd, maar alles stond al zo en er verandert dus niets heb alleen de nwe account bij opstarten. Admin account staat nog wel in het lijstje

Gr.Rob
 
Laatst bewerkt:
type bij start, uitvoeren het commando control userpasswords2 in (let op de 2 erachter)

Dan zet je een vinkje bij "gebruikers moeten..."

Nu zou admin er ook weer bij moeten staan.
 
En kun je overschakelen naar een andere gebruiker? Als je dan bij je admin account bent, dan zou je systeemherstel naar gisteren kunnen uitvoeren en het opnieuw proberen.
 
ik kan gewoon op de nwe account openen dit is echter de enig die er staat. als ik via userpasswords2 kijk zie ik de administrator account staan. via config en dan accounts zie ik hem niet. alleen de nwe account en de gast account.:(
 
Zet het vinkje eens aan bij control userpasswords2. Klik dan op de beheerdersaccount en haal dan het vinkje weer weg.

Kijk eens wat hij dan doet?

Of kijk als je op beheersaccount klikt, bij geavanceerd, dan nog een keer geavanceerd, gebruikers, administrator dubbelklikken of er een vinkje staat bij "account is uitgeschakeld"
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan