Account niet opnemen bij verzenden/ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goliath

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2002
Berichten
125
Ik heb verschillende accounts (mailadressen) ingesteld in mijn Outlook 2003.
Bestaat -zoals in Outlook Express- de mogelijkheid om een bepaalde account niet automatisch op te nemen bij het verzenden/ontvangen?
 
tools -> send / recieve -> send / recieve settings -> define groups ? Zoiets bedoel je ?
 
Eh, ik denk het... In Outlook Express weet ik dat het een vinkje is dat je kan aan-/uitzetten bij "Deze account opnemen bij verzenden/ontvangen".
 
Dat ken ik idd, ik denk dat dit hetzelfde is (Heb het niet getest, maar even voor je opgezocht op de microsoft site)

We horen graag of het heeft gewerkt !
 
Ik heb het gevonden! In Outlook 2003 is het blijkbaar toch lichtjes anders dan in Outlook Express.

Je kan het aanpassen via 'Extra - Verzenden/ontvangen - Instellingen voor Verzenden/ontvangen - Groepen voor verzenden/ontvangen'. Klik op de gewenste groepsnaam en dan op de knop 'Bewerken'. Links krijg je dan alle mailboxen staan die in de groep zitten. Selecteer daarin de gewenste mailbox en klik de gewenste opties aan of uit ('E-mailitems verzenden' en/of 'E-mailitems ontvangen'). Klik op OK.

Wanneer je de mailbox nu toch wilt raadplegen, klik je gewoon op 'Extra - Verzenden/ontvangen' en selecteer je daar de gewenste mailbox (Postvak In).

Werkt perfect!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan