account verloren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Besturingssysteem
MacIos
goedemiddag

ik ben op mijn Mac mijn Microsoft account kwijt . Ik heb gepoogd het terug te hebben . Heb daarvoor de door Microsoft team voorgeschreven richtlijnen gebruikt. Dat is een hele boterham ! Na afkeuring van mijn eerste poging , heb ik voor een tweede keer allemaal ingevuld. Maar wederom afgekeurd. Ik heb van Microsoft team een mail ontvangen. Met zeer veel zaken diez ze moeten weten. Ik kan bij verre na al die gegevens niet terugvinden. Is er geen ander methode om terug aan een Microsoft account te geraken aub

Fijne namidddag

Audass

Zonder die nodige gegevens wordt het lastig. Want je moet hun met zekerheid kunnen zeggen dat het jouw account is.

De tijd dat dat je enkel een geboortedatum kon geven is allang voorbij.

Wat vragen ze dan voor gegevens?

Zoals ik schreef heb ik tweemaal het formulier voor de aanvraag van een account TWEE keren ingevuld. Ze hebben het tweemaal geweigerd en dan een mail gestuurd met wat ik allemaal hen moet verschaffen . Onmogelijk om alles te beantwoorden; hiervoor moet je een paardengeheugen hebben ! Dus als ik goed begrijp een microsoft account is niet meer voor mij ???
Mvg
Audass

Wat vragen ze dan voor gegevens?

ik heb vermeld wat ik al had geprobeerd om aan mijn microsoft account te geraken. Als je iets twee keren probeert en ze aanvaarden het niet dan stop ik ermede. Ik heb ook nog andere zaken af te werken, mevrouw !

U moet het ook eens proberen

Handige tips voor het indienen van een nieuw verzoek:

• Beantwoord zo veel vragen als u kunt.
  • Gebruik de informatie die u hebt opgegeven toen u het account aanmaakte, of deze voor het laatst bijwerkte.
  • Verstuur het verzoek vanaf een computer die u vaak gebruikt.
  • U wordt gevraagd om recent gebruikte e-mailadressen en de onderwerpen van recente e-mails te vermelden. Vraag familieleden, vrienden of zakelijke contacten om hun e-mailadressen te bevestigen en u de onderwerpen te melden van de laatste drie e-mails die ze u stuurden.
  • Zorg dat u het juiste domein voor uw account gebruikt, zoals hotmail.com, live.com, of xbox360.com. Hou er rekening mee dat uw e-mailadres specifiek kan zijn voor uw land. Hebt u uw account in Zweden aangemaakt, zal uw domein "hotmail.se" zijn in plaats van "hotmail.com".

Tja, dan wordt dus beginnen met een schine lei, en je wachtwoord goed opslaan in een password manager. En MFA aanzetten.

PS: Ik ben geen mevrouw, wel een mannelijke fan van Emma Heesters ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan