Account verwijderd in live mail... mail weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

montein2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2013
Dat is dus het probleem.

Ik had in Windows Live Mail een probleem met versturen mail. Account verwijderd, nieuw gemaakt etc... Maar nu is dus alle oude mail weg. En dat is niet fijn.

Iemand een oplossing?

:o

Beste montein

Zonder dat je gegevens van oude account weet en zonder wachtwoord, ....:( kan je zelf weinig helas doen ...
Maar misschien voor oplossing een mogelijkheid bestaat ( mails back-up of oude account gegevens terug krijgen enz..) als je met Microsoft helpdesk belt en over probleem als je verteld hebt ..

Bovendien kijk even hier een handige Microsoft tip over zoiets : -->> KLIK <<--- ALS je zoiets wil' doen, natuurlijk je moet wel in dit geval jouw oude adres kennen ! !

Laatst bewerkt:
Hoi,
Account verwijderd
Probeer een systeemherstel maar ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in.
De mail wordt n.l op de servers van MS opgeslagen en je hebt je account online verwijderd dus.
Het is het proberen waard.
Voor het lokaal beheren en bewaren van e-mail moeten de accountinstellingen worden gewijzigd in POP (via de optie Serverinstellingen handmatig configureren van het e-mailaccount.
Dan had je de berichten lokaal kunnen opslaan.
Uitgebreide uitleg.

Laatst bewerkt:
Volgens mij praten we niet over hetzelfde. Ik heb het over het programma Windows Live Mail. Niet op internet maar op de laptop zelf. Daar heb ik dus het account verwijderd en dus is alle mail weg.

Ik heb deze oplossing geprobeerd...
http://answers.microsoft.com/nl-nl/...g/596e91d1-d966-4ce2-8d31-e5d8c492e350?auth=1

Maar daarmee haal ik weinig terug en dat vind ik vreemd omdat het wel lijkt alsof er in de genoemde archief map veel info staat.

Ik heb dat geprobeerd met Berichten Importeren en dan naar de genoemde map te gaan. Maar mogelijk is dit niet de juiste manier, of zoek ik toch in de verkeerde map...

Probeer deze optie.
Volgens mij praten we niet over hetzelfde. Ik heb het over het programma Windows Live Mail. Niet op internet maar op de laptop zelf. Daar heb ik dus het account verwijderd en dus is alle mail weg.
Toch wel, alleen heb ik het idee dat je de werking van Live Mail niet goed begrijpt. Als je zelf je mail niet (voor verwijdering) naar een zelf aangemaakte map hebt geëxporteerd ben je de mails gewoon kwijt.
In die archiefmap uit je link staan alleen verwijzingen naar opgeslagen data, als je het account verwijderd hebt dan heb je er in feite niets meer aan.
Kijk evt. op de server van je provider of je daar nog iets terugvindt.

Mogelijk nuttige link.
Wellicht is er een expert hier op het forum die alles over dit onderwerp weet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan