account verwijderen als administrator, maar hoe ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DirkQ

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2005
Berichten
311
Hoi

Ik heb mijn computer met windows XP altijd laten draaien als administrator omdat ik hiermee gelijk in elke pc in mijn netwerk kan komen , nooit er bij nagedacht dat die account onzichtbaar wordt als je een extra account aanmaakt ..
Lekker **** dus want ik kan niet meer in mijn eigen account komen ..
EN ik kan die andere account dus niet verwijderen..
Alleen als ik in veilige modus opstart , zie ik de administrator account wel maar ook dan kan ik die extra account niet verwijderen .. alleen maar wijzigen..

Hoe kan ik mijn account weer terug krijgen ?
Of is de administrator account ook zichtbaar te maken in het start menu ? dat zou het probleem ook oplossen ..

Een andere account voor mezelf maken is niet de oplossing omdat ik dan telkens gedonder heb om in andere pc's in het netwerk te komen ..

Dan maar geen andere account op die XP , maar hoe krijg ik alles weer normaal ?
 
Wat gebeurt er als je je afmeldt ? Dan heb je mogelijkheid om met een ander account in te loggen.
 
Klik op Start -> Uitvoeren -> CMD -> control userpasswords2

en kijk bij Alle programma's -> Systeembeheer -> Computerbeheer -> Lokale gebruikers en groepen

Succes
 
Klik op Start -> Uitvoeren -> CMD -> control userpasswords2

en kijk bij Alle programma's -> Systeembeheer -> Computerbeheer -> Lokale gebruikers en groepen

Succes

gevonden , ik ben wat met logins aan het schuiven geweest maar ik kan mijn adminstrator account niet weer naar voren krijgen dus ik heb het maar een beetje aangepast ..
Maar in elk geval werkt het weer .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan