Account wachtwoord kwijt, word doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meer89

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2007
Berichten
6
Ik heb een vraag maar weet niet of het hier hoort.
Ik heb mijn wachtwoord vergeten van het administrator account op mijn laptop. Nu kom ik daar niet meer op tewijl ik die nu volgens mij juist nodig heb, want mijn Word opent ook heel raar er komen de hele tijd balkjes in het scherm die ik dan weer moet wegklikken. Ook kan ik opgeslagen bestanden niet meer openen. Dan zegt mijn laptop dat ik geen toegang het tot het document terwijl er bij de beveiliging helemaal niet staat dat er maar voor een account toegang zou zijn.. Ook kan ik mijn afbeeldingen enzo niet openen. :(
Ik snap er echt niets meer van, want gisteren heb ik die documenten opgeslagen en nu kom ik er dus helemaal niet meer bij. Weten jullie misschien wat er aan de hand zou kunnen zijn en hoe ik mijn wachtwoord kan resetten?
 
er zijn aparte tooltjes voor om de paswords op accounts te resetten.
http://www.lostpassword.com/windows.htm
Geheel voor eigen risico.

Als je een nieuw wachtwoord hebt aangemaakt straks in het account menu kan je het beste in datzelfde scherm kiezen voor hersteldiskette maken.
Met deze diskette kan je later als je nogmaals je pw kwijt bent met deze diskette je windows benaderen.

Op de site van Bill, wordt je ook doorverwezen naar externe tooltjes
 
Laatst bewerkt:
er zijn aparte tooltjes voor om de paswords op accounts te resetten.
http://www.lostpassword.com/windows.htm
Geheel voor eigen risico.

Als je een nieuw wachtwoord hebt aangemaakt straks in het account menu kan je het beste in datzelfde scherm kiezen voor hersteldiskette maken.
Met deze diskette kan je later als je nogmaals je pw kwijt bent met deze diskette je windows benaderen.

Hij zegt dat hij het niet kan installeren..:confused:
 
Hallo,

Als jij zelf een beheerders acount hebt moet je het volgende doen,

Druk eerst Start -->Typ CMD in de zoek bar en druk enter

Typ dan(in het zwarte venster) Net User administrator *

dan zal die vragen om nieuw wachtwoord in te voeren, voor geen wachtwoord gewoon niks intypen en 2x enter drukken,,

en ja hoor t is klaar!

PS: als je iets intypt als die om Vul nieuwe ww in, zul je niet zien dat je iets intypt maar hij onthoud wel degeleik dat je iets typt
dus ik zou gewoon als die erom vraagt enter drukken,, nog een keer daarna en dan in administrator acount gaan, en dan daar ww veranderen;)

Groetjes Marco!
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Als jij zelf een beheerders acount hebt moet je het volgende doen,

Druk eerst Start -->Typ CMD in de zoek bar en druk enter

Typ dan(in het zwarte venster) Net User administrator *

dan zal die vragen om nieuw wachtwoord in te voeren, voor geen wachtwoord gewoon niks intypen en 2x enter drukken,,

en ja hoor t is klaar!

PS: als je iets intypt als die om Vul nieuwe ww in, zul je niet zien dat je iets intypt maar hij onthoud wel degeleik dat je iets typt
dus ik zou gewoon als die erom vraagt enter drukken,, nog een keer daarna en dan in administrator acount gaan, en dan daar ww veranderen;)

Groetjes Marco!

Nee ik heb het beheerders account zelf niet.. dat is juist het account waar ik niet ik kom:(
Maar in ieder geval bedankt!

oja en wat is CDM?
 
Laatst bewerkt:
En als ik mijn andere account beheerders account wil maken kan ik daar wel op klikken en opslaan maar er gebeurt dan niets want ik blijf gewoon standaard account ..

Weten julllie misschien wat ik nog kan proberen want ik heb het al een paar keer geprobeerd..
 
Nee ik heb het beheerders account zelf niet.. dat is juist het account waar ik niet ik kom:(
Maar in ieder geval bedankt!

oja en wat is CDM?

alsnog probeer het eens

en het is CMD niet CDM.

CMD is een afkorting voor Command als je bij uitvoeren command of cmd intypt krijg je hetzelfde;)

alleen werkt het woord command alleen als je uitvoeren gebruikt en niet in die zoek bar;)

daarom het woordje cmd;)
 
alsnog probeer het eens

en het is CMD niet CDM.

CMD is een afkorting voor Command als je bij uitvoeren command of cmd intypt krijg je hetzelfde;)

alleen werkt het woord command alleen als je uitvoeren gebruikt en niet in die zoek bar;)

daarom het woordje cmd;)

O dankje!
Maar ik heb het geprobeerd maar hij doet het nog steeds niet.. Er verschijnt:

System error 5 has occured.
Access is denied.

:(
Weten jullie misschien wat error 5 inhoudt en wat ik er aan kan doen?
 
O dankje!
Maar ik heb het geprobeerd maar hij doet het nog steeds niet.. Er verschijnt:

System error 5 has occured.
Access is denied.

:(
Weten jullie misschien wat error 5 inhoudt en wat ik er aan kan doen?

dat betekent dat je geen toegang hebt wat dus word veroorzaakt door een acount met beperkte rechten idd;)
 
Vista opnieuw installeren via dvd of recovery dvd, ligt eraan wat je hebt, Verder zou ik echter geen oplossing weten:(

Btw: waarom heb je de vraag op opgelost staan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan