account weg helppp :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

afridbeertje

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2008
ik was gewoon aant het computeren gister avond ik had een nieuw gebruikersaccount aangemaakt op me pc om iets uit te proberen maar ik had niks met me goeie account gedaan en ik sluite me pc gewoon af niks aan de hand later in de avond start ik me pc op is heel me goeie account weg alleen bij verkennener bij C:\Users en bij D:\Users staat me goeie account er nog alleen bij C:\Users kan ik er niet op want bij het test account heb ik niet genoeg rechten maarja me goeie admin account is een soort van weg en bij het opstarten van me pc staat er dat me gebruikersaccount is uitgeschakelt maarja al druk ik dan op schakel weer in staat er dat ik admin rechten moet hebben :(
pleass help me

even in veilige modus opstarten,
daarna kun je de gebruiker beheerder van de computer maken.
of op je oude account even een wachtwoord zetten dat wil ook nog wel eens helpen.

wanneer je in het opstartscherm 2x op Ctrl+Alt+Del drukt log je in als administrator.
Het is dan wat makkelijker om instellingen van useraccounts te wijzigen.
o ik zie nu pas dat dit vista is. Die truc werkt bij XP, ik weet niet zeker.

hmm, ff opgezocht. blijkbaar niet.
dit wel:
http://askville.amazon.com/bypass-w...ALT-DEL-2x/AnswerViewer.do?requestId=11128805

je kunt trouwens ook nog die ctrl alt del methode proberen. je weet nooit :/

gewoon even systeemherstel naar gisteren zou het zaakje wel even moeten oplossen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan