Eind 2002 speelde dit probleem.
Als ik een email wilde versturen mislukte dit. Toen bleek iedere keer dat het adres van de inkomende en uitgaande e-mail was veranderd in 127.0.01 en mijn accountnaam aangevuld met pop3@freeler.nl
Handmatig veranderen was een tijdelijke oplossing want na het uitzetten van de computer was het probleem er weer.
Na scannen met Ad-Aware (toen 5.83) was het probleem niet opgelost. Spybot vond echter C:/Programma Files/DesktopMessenger/8876480/
Program/BackWeb-8876480.exe
Na dit verwijderd te hebben was het probleem opgelost.
Ik heb zelfs AKrale met hetzelfde probleem geholpen.
Daarna kreeg ik echter allerlei andere kuren, kon niet meer online scannen, kreeg steeds vaker problemen met uitpakken/installeren van bestanden, kreeg Norman niet geupdate, later niet meer geinstalleerd, ed.
Dit probleem met Saldos toen doorgenomen. Bennie oppperde dat het misschien wel eens met de hardware had te maken. Daarom is de computer een paar keer teruggeweest en hebben ze heel lief XP en diverse drivers opnieuw geinstalleerd.
Toen alles weer opnieuw opgebouwd: NORMAN - OFFICE xp - account in Outlook Express.
Alles werkte, kon ook weer online scannen en de software die ik (o.a.) niet kon installeren liet zich goed installeren. Leek dus prima. Tot vandaag.
Ik krijg mijn email er niet uit. Mijn account is weer veranderd (ingaande/uitgaande email adres)in 127.0.0.1
Ad-Aware 6 vindt wel spyware (ik heb o.a. KaZaA-Lite geinstalleerd) doubleclick, ehg-intel.hitbox, hitbox(2).txt en mediaplex(1)
Met de zoekopdracht vind ik geen DesktopMessenger, geen BackWeb of 8876480.exe, dus kan ik het niet zoals vorige keer op die wijze oplossen.
Is er van het veranderen van de account al iets meer bekend ?
Ik kan me niet voorstellen dat ik met AKrale de enige ben met dit probleem. De overeenkomst met AKrale is verder dat hij ook Norman gebruikt.
Groeten van Amaldo
Als ik een email wilde versturen mislukte dit. Toen bleek iedere keer dat het adres van de inkomende en uitgaande e-mail was veranderd in 127.0.01 en mijn accountnaam aangevuld met pop3@freeler.nl
Handmatig veranderen was een tijdelijke oplossing want na het uitzetten van de computer was het probleem er weer.
Na scannen met Ad-Aware (toen 5.83) was het probleem niet opgelost. Spybot vond echter C:/Programma Files/DesktopMessenger/8876480/
Program/BackWeb-8876480.exe
Na dit verwijderd te hebben was het probleem opgelost.
Ik heb zelfs AKrale met hetzelfde probleem geholpen.
Daarna kreeg ik echter allerlei andere kuren, kon niet meer online scannen, kreeg steeds vaker problemen met uitpakken/installeren van bestanden, kreeg Norman niet geupdate, later niet meer geinstalleerd, ed.
Dit probleem met Saldos toen doorgenomen. Bennie oppperde dat het misschien wel eens met de hardware had te maken. Daarom is de computer een paar keer teruggeweest en hebben ze heel lief XP en diverse drivers opnieuw geinstalleerd.
Toen alles weer opnieuw opgebouwd: NORMAN - OFFICE xp - account in Outlook Express.
Alles werkte, kon ook weer online scannen en de software die ik (o.a.) niet kon installeren liet zich goed installeren. Leek dus prima. Tot vandaag.
Ik krijg mijn email er niet uit. Mijn account is weer veranderd (ingaande/uitgaande email adres)in 127.0.0.1
Ad-Aware 6 vindt wel spyware (ik heb o.a. KaZaA-Lite geinstalleerd) doubleclick, ehg-intel.hitbox, hitbox(2).txt en mediaplex(1)
Met de zoekopdracht vind ik geen DesktopMessenger, geen BackWeb of 8876480.exe, dus kan ik het niet zoals vorige keer op die wijze oplossen.
Is er van het veranderen van de account al iets meer bekend ?
Ik kan me niet voorstellen dat ik met AKrale de enige ben met dit probleem. De overeenkomst met AKrale is verder dat hij ook Norman gebruikt.
Groeten van Amaldo